خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هدف جدید یونایتد بعد از نهایی شدن جذب سانچو‌

هدف جدید یونایتد بعد از نهایی شدن جذب سانچو‌
به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش و بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مشخص شد که سرخیو راموس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نخواهد کرد و فصل آینده بعد از 16 سال پیراهن یک تیم دیگر را برتن می کند؛ اتفاقی که می تواند در بحث دفاعی برای رئال مادرید مشکل‌ساز شود.

اما جدایی سرخیو راموس تنها مشکل رئال مادرید در خط دفاعی محسوب نمی شود. گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران نیز قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و گفته می شود که او طی ماه های گذشته دو بار پیشنهاد امضای قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است.

از طرف دیگر شایعات زیادی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود رافائل واران را به خدمت بگیرد، شنیده می شود. همچنین به نظر می‌رسد که دیگر باید انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را قطعی تلقی کرد و حالا تلگراف مدعی شده که بعد از نهایی شدن حضور این ستاره انگلیسی در اولدترافورد حالا باشگاه منچستریونایتد تمام تمرکز خود را روی تقویت فاز دفاعی و مشخصاً جذب رافائل واران از رئال مادرید قرار خواهد داد؛ این در حالی است که گفته می‌شود فلورنتینو پرز قصد دارد هر طور که شده قرارداد مدافع فرانسوی را تمدید کند.

برچسب‌ها: نقل انتقالات اروپا منچسترسیتی منچستر یونایتد رافائل واران رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 ※宲會 King 會宲※1400/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi