خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

تمدید قرارداد واران؛ اولویت رئال مادرید

تمدید قرارداد واران؛ اولویت رئال مادرید
مرجع خبری رئال مادرید : رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید دیروز در یکی از بهترین فصل هایش در رئال مادرید 27 سال شد. او به دور از مصدومیت ها فصل درخشانی داشته که با بیش از سه هزار دقیقه سومین بازیکن تیم از نظر دقایق است، چهار گل زده (برابری با بهترین آمارش در فصل 17-2016) و یک پاس گل داده است. در تابستان گذشته پی اس جی به سراغش آمده بود و زیدان جلویش را گرفت و حالا یکی از بازیکنان مهم تیم است. قرارداد فعلی واران تا 2022 اعتبار دارد و رئال مادرید به دنبال افزایش مدت این قرارداد است.

ویروس کرونا فعلا هر اقدامی را متوقف کرده است اما رئال مادرید هیچ تردیدی ندارد که قرارداد واران باید تمدید شود. به خصوص که سن کاپیتان راموس بالا رفته است. راموس در حال حاضر تا سال 2021 قرارداد دارد که رئال مادرید می خواهد این مدت را تا 2022 تمدید کند اما هیچ بعید نیست که سال 2022 آخرین سال کاپیتان در رئال باشد. به همین خاطر نقش واران پررنگ تر می شود.

رئال مادرید می داند که واران پیشنهادهایی جدی از منچستریونایتد و پی اس جی دارد اما با آرامش شرایط را مدیریت می کند. وی نمی خواهد که برنابئو را ترک کند چرا که خود شهم در رئال مادرید راضی است. او در حال حاضر کاپیتان چهارم رئال مادرید است آن هم در حالی که فقط 27 سال سن دارد و هیچ بعید نیست که در آینده به کاپیتان اصلی تیم تبدیل شود.

واران تا کنون چهار چمپیونزلیگ، دو لالیگا، چهار جام جهانی باشگاه ها ، سه سوپرجام اروپا و سه سوپرجام اسپانیا کسب کرده است

برچسب‌ها: رئال مادرید رافائل واران منچستریونایتد پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

121 بجنورد سیتی ب1399/02/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi