خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

خبر فوق العاده به بارسلونا از طرف کاپیتان آژاکس

خبر فوق العاده به بارسلونا از طرف کاپیتان آژاکس
ماتیاس دی لیخت، کاپیتان 19 ساله آژاکس تصمیم نهایی خود برای پیوستن به بارسلونا را گرفته است.به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ماتایس دی لیخت در 19 سالگی تبدیل به یکی از بمب های نقل و انتقالاتی اروپا شده است. ستاره ای که چندی پیش، جایزه بهترین بازیکن جوان سال اروپا را از آن خود کرد و باشگاه های بزرگی را خواهان خود می بیند.

او فصل درخشانی را در آژاکس تجربه کرده و شانس کسب سه گانه را هم دارد. کاپیتان 19 ساله، فردا و در صورت برتری آژاکس بر تاتنهام، اولین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه خواهد کرد. از بارسلونا، منچستریونایتد و یوونتوس، به عنوان جدی ترین تیم های خواهان دی لیخت نام برده می شود.

امروز نشریه میرر ادعا کرد که دی لیخت پیشنهاد هنگفت یونایتد را رد کرده است. شیاطین سرخ پیشنهادی 72 میلیون یورویی به آژاکس ارائه داده بودند و دستمزد سالانه پیشنهادی به دی لیخت نیز 15.5 میلیون یورو بود اما مینو رایولا، ایجنت دی لیخت، به درخواست خود بازیکن، این پیشنهاد را رد کرد. رایولا به میرر گفته است که بعید به نظر می رسد پیشنهادی بهتر از یونایتد برای دی لیخت برسد.

همچنین کالچو مرکاتو خبر داد که دی لیخت، پیشنهاد یوونتوس را نیز نپذیرفته است. گویا پس از بازی برگشت یووه و آژاکس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و در ملاقاتی بین مارک اوورمارس(مدیر ورزشی آژاکس) و فابیو پاراتیچی(مدیر اجرایی یووه)، بحث انتقال دی لیخت مطرح شده؛ اما اوورمارس اطلاع داد که دی لیخت تصمیم گرفته به بارسلونا برود.

به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پس از اتمام فصل باید منتظر پیوستن یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیا به بارسلونا باشیم.

برچسب‌ها: دی لیخت بارسلونا آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

108 F C Barcelona1398/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi