خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انتقال به بارسا؟ حتی به توافق نزدیک هم نیستیم

انتقال به بارسا؟ حتی به توافق نزدیک هم نیستیم
مدافع مراکشی آژاکس به شایعات توافق با بارسلونا واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، از نصیر مزراوی مدافع راست مراکشی آژاکس به عنوان یکی از گزینه های خرید تابستانی بارسلونا نام برده می شود. برخی منابع گزارش داده اند که بارسا در مذاکره با مینو رایولا مدیر برنامه های ایتالیایی برای جذب هالند، با شرط انتقال مزراوی روبرو شده است. رایولا ایجنت هر دو بازیکن است و قصد دارد مزراوی را نیز راهی بارسا کند. از قرارداد این بازیکن با آژاکس تنها 4 ماه دیگر باقیمانده و او قصد تمدید ندارد. حتی دو روز پیش رسانه های کاتالونیا ادعا کردند که مزراوی با بارسا به توافق شفاهی رسیده است.

شب گذشته مزراوی در ترکیب آژاکس برابر بنفیکا قرار داشت و نتوانست مانع حذف تیمش شود. بازی رفت دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در لیسبون 2-2 مساوی شده بود ولی دیشب بنفیکا در آمستردام توانست با یک گل برنده شده و صعود کند.

مزراوی در پایان بازی و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد شایعه انتقال به بارسلونا گفت:« هنوز هیچ قراردادی با بارسا امضا نکرده ام. هیچ چیزی قطعی نشده و من حتی به توافق نزدیک هم نیستم. اگر غیر از این بود، مطمئن باشید صادقانه می گفتم.»

گفته می شود علاوه بر بارسا، دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند هم در حال مذاکره با مزراوی هستند و باید دید در نهایت او کدام مقصد را ترجیح می دهد.

برچسب‌ها: بارسلونا نصیر مزراوی آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 ☫ ایران ☫1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi