خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

بارسا خانه من است، روزی به نوکمپ بر می‌گردم

بارسا خانه من است، روزی به نوکمپ بر می‌گردم
گلر کامرونی آژاکس که محصول آکادمی لاماسیاست، از احتمال بازگشت به بارسا خبر داد.

آندره اونانا گلر کامرونی 25 ساله آژاکس فوتبالش را از اکادمی بارسا در سال 2010 شروع کرد و تا 2015 نیز در عضویت آبی اناری ها بود ولی سپس راهی تیم جوانان آژاکس شد و به پیراهن تیم اول این باشگاه نیز رسید.

او 9 ماه اخیر به دلیل مثبت شدن تست دوپینگش محروم بود ولی به تازگی توانست به فوتبال برگردد و برای آژاکس به میدان برود. از اونانا به عنوان یکی از اهداف بارسا برای فصل بعد نام برده می شود.

او در مصاحبه با اسپورت و در مورد دوران محرومیت و تمدید قراردادش گفت:« خیلی سخت بود ولی گذشت. تمدید؟ وقتی دری به رویتان بسته می شود، در دیگری باز خواهد شد. قراردادم با آژاکس رو به اتمام است و از این باشگاه خواهم رفت. اینجا هر کاری برای کمک به آژاکس نیاز بود انجام دادم و کنار هم تاریخ سازی کردیم.»

اونانا در مورد احتمال بازگشت به بارسا گفت:« هرگز ارتباطم با بارسلونا را قطع نکردم. از زمانی که جدا شدم، رابطه بسیار صمیمانه ای که داشتیم از بین نرفت. بارسا خانه من است و آنجا بود که رشد و پیشرفت کردم. بارسا همیشه بارسا خواهد ماند و به روزهای خوبش بر می گردد. در بارسا روزهای خوبی داشتم ولی بیرون از بارسا هم زندگی ادامه دارد. ماندن در بارسا ساده بود ولی چالشی سخت را قبول کردم و روزهای سختی هم داشتم که سپری شدند. در نهایت روزهای خوب از راه رسیدند. شش فصل برای آژاکس بازی کردم و در مورد بازگشت به بارسا باید بگویم، البته که به آن فکر می کنم. روزی در نوکمپ بازی خواهم کرد و امیدوارم با پیراهن بارسا باشد. الان نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم.»

برچسب‌ها: بارسلونا آندره اونانا آژاکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

75 ☫ ایران ☫1400/09/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi