خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

مقصر جریمه ۱۳۰ میلیونی استقلال کیست؟

مقصر جریمه ۱۳۰ میلیونی استقلال کیست؟
درآمدی که باشگاه استقلال از بلیت فروشی بازی با العین داشت، به دلیل جریمه 10هزار دلاری که نتیجه تاخیر در ورود به زمین مسابقه بوده از بین رفته است. مقصر این ماجرا کیست؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا طی حکمی قطعی استقلال را به پرداخت 10هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرده است. معادل ریالی این جریمه بیش از 130 میلیون تومان است. رقمی قابل توجه که به خاطر تاخیر در ورورد بازیکنان و اعضای کادر فنی به زمین مسابقه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لحاظ شده است. در حکمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا صادر کرده، موارد دیگری هم گنجانده شده اما بخش اعظمی از این جریمه حاصل دیر کرد بازیکنان و اعضای کادر فنی در ورود به زمین مسابقه در جریان بازی مقابل العین است. بدون شک مدیران باشگاه استقلال باید این ماجرا را پیگیری کنند تا مشخص شود چه عوامل یا عواملی موجب حضور دیر هنگام اعضای تیم در زمین بازی شده است. قانون ورود به موقع در زمین بازی حتی در لیگ برتر هم اجراء می‌شود و چنانچه تیم ها از حضور در زمین بازی در زمان مقرر خودداری کنند، جرایم مالی برای آن ها در نظر گرفته می‌شود. اجرای این قانون به طور سفت و سخت تر در رقابت های برون مرزی به اجراء گذاشته می‌شود و شگفت انگیز است که دست اندرکاران در تیم استقلال که تجربه کمی هم ندارند، مانع از تاخیر تیم در ورود به زمین مسابقه نشده اند. در این راستا که چه کسی مرتکب تخلف شده نگاه ها بیشتر به سمت سرپرست تیم یعنی اصغر حاجیلو متمرکز است و باید دید آیا سرپرست تیم استقلال که مسئول برقراری نظم در چنین مواردی است، آیا در این ماجرا دچار اهمال شده و یا اینکه اشخاص دیگر بوده اند که در این تاخیر نقش ایفا کرده اند. این احتمال وجود دارد که حاجیلو در این خصوص تذکر داده باشد اما بازیکنان یا اعضای کادرفنی آن را اجراء نکرده باشند که مدیران استقلال باید ریشه این مشکل را بیابند تا دوباره چنین اتفاقی رخ ندهد که سرمایه های استقلال به دلیل یک اشتباه کوچک این گونه به باد برود. این جریمه باعث شده تا استقلال همه درآمدهای ناشی از بلیت فروشی در بازی با العین را صرف پرداخت جریمه اش کند.

برچسب‌ها: استقلال جریمه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

97 ✶serenay✶1398/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi