خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

استقلال حنیف را جریمه می کند

استقلال حنیف را جریمه می کند
محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال عنوان کرد که انتقادات حنیف عمران زاده از وزیر ورزش و مسوولان فوتبال از طرف باشگاه جریمه خواهد شد.حرف های تند حنیف عمران زاده در پایان بازی استقلال مقابل شهرداری سمنان به سرعت توسط خود این بازیکن به عذرخواهی از وزیر ورزش بدل شد ولی صحبتهای او از چشم کمیته انضباطی باشگاه استقلال دور نماند و محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه عنوان کرد این صحبتهای انتقادی برای عمران زاده جریمه در پی خواهد داشت.
بزرگی با اشاره به مصاحبه عمران زاده، گفت: پیش از این از طریق باشگاه به بازیکنان ابلاغ شده است که کسی بدون هماهنگی با باشگاه اجازه مصاحبه کردن ندارد. البته شرایط مصاحبه بعد از بازی در میکسد زون از این قاعده مستثنی است.
او ادامه داد: البته شرایط مصاحبه های انتقادی متفاوت است. من خودم مصاحبه آقای عمران زاده را ندیدم ولی این طور که شنیدم ایشان از مسوولان انتقاد داشته که ما باید صحبتهای عمران زاده را بررسی کنیم و بدون تردید اگر تخلفی صورت گرفته باشد باید جریمه شود.
وی افزود: در جریمه های پیش بینی شده از سوی کمیته انضباطی محرومیت هم هست ولی محرومیت در سیاست گذاری ما در مرحله آخر است. چون باشگاه هزینه می کند که از بازیکن خدمات بگیرد و بازی نکردن او به سود تیم نیست. برای همین هم بازیکنان با جریمه نقدی تنبیه خواهند شد.

برچسب‌ها: حنیف عمران زاده استقلال جریمه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 1

315 ناپی1394/06/21

یاسنخثعبرنزخیی: ای بابا از حنیف ضعیف تر نبود

21 شهریور (12:22)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi