خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

بازگشت باقری شاید بعد از جریمه مالی

بازگشت باقری شاید بعد از جریمه مالی
با وجود پا درمیانی هایی که برای بازگشت فرشید باقری شده اما امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال زمانی برای بازگشت این بازیکن تعیین نکرده است.
فرشید باقری داشت در ترکیب استقلال جا می‌افتاد و بدل به بازیکنی با ثبات می‌شد که ناگهان اتفاقات بعد از دربی در رختکن آبی‌ها سبب شد او از حضور در تمرینات استقلال منع شود. ماجرای محرومیت او از شرکت در تمرینات استقلال به همان جدل هایی مربوط می‌شود که در رختکن استقلال رخ داده و گفته می‌شود فرشید در متن آن قرار داشته و ادبیات تندی را به زبان آورده است. اظهاراتی که خیلی زود به گوش مدیرعامل باشگاه استقلال رسیده و آن ها بلافاصله به این بازیکن اعلام کرده اند که در تمرینات شرکت نکند. بعد از تصمیم مدیرعامل استقلال پیش بینی می‌شد باقری ظرف کمتر از یک هفته دوباره در تمرینات استقلال حاضر شود و نهایتا یک بازی را از دست بدهد اما جریمه این بازیکن ظاهرا تا بعد از بازی با ماشین سازی هم ادامه خواهد داشت و چه بسا به بازی با الهلال هم بکشد.

در این میان برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز صحبت هایی با مدیرعامل استقلال داشته اند تا شاید باقری به تمرینات بازگردد و استقلال بتواند بار دیگر از وجود این بازیکن بهره ببرد اما مدیرعامل باشگاه استقلال هنوز راضی به بازگشت این بازیکن نشده و از آن سو وینفرد شفر هم درخواستی به مدیرعامل در راستای بازگرداندن باقری نداشته است. انگار هنوز نه فتحی به این نتیجه رسیده که باقری متنبه شده و نه اینکه شفر به لحاظ فنی به این بازیکن احساس نیاز می‌کند. از سویی نباید درخشش امید نورافکن در دو بازی اخیر استقلال را در تداوم غیبت های فرشید باقری بی اثر دانست. نورافکن در بازی با الهلال عربستان و سپاهان نمایش تحسین برانگیزی در ترکیب آبی‌ها داشته که همین پیشرفت محسوس در دوری باقری از ترکیب استقلال اثر گذار بوده است. در این میان علی کریمی هم به عنوان هافبک دفاعی اما قدری رو به جلو تر توانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد تا مجموعا این دو بازیکن در غیاب باقری و چشمی موفقیت های چشمگیری در بازی های بزرگ به دست آوردند از این زوج سبقت بگیرند. در حقیت اکنون زوج نورافکن-کریمی است که به زوج چشمی-باقری چربیده و از آن ها سبقت گرفته است تا استقلال در بازی های اخیر بازیکنان جدیدی را در ترکیب خود تجربه کند.

البته بعید است که غیبت های فرشید باقری در تمرینات استقلال بیش از این به درازا بکشد. احتمالا جریمه مالی در انتظار این بازیکن خواهد بود و او بعد از بازی با ماشین سازی و شاید هم الهلال_نهایت هفته آتی_ مجوز حضور در تمرینات استقلال را خواهد گرفت. درباره اینکه باقری چه زمان به تمرین استقلال باز می‌گردد اطلاعات دقیقی در درست نیست و فقط این امیرحسین فتحی است که می‌داند چه زمان باقری را خواهد بخشید اما این بازیکن به دلیل رفتاری که پس از دربی در رختکن استقلال داشته با جریمه مالی مواجه خواهد شد و بعد از آن به تمرین باز می‌‌گردد تا استقلال نیز بیش از این از غیبت بازیکنی که برایش هزینه کرده لطمه نبیند و از آن سو آینده فوتبالی این بازیکن هم تحت الشعاع قرار نگیرد و باقری بتواند مانند همیشه به فوتبال ادامه دهد.

برچسب‌ها: استقلال فرشید باقری جریمه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

91 ✶serenay✶1398/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi