خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

زیدان قول داد به من فرصت بازی کردن می دهد

زیدان قول داد به من فرصت بازی کردن می دهد
به گزارش "ورزش سه"، سبایوس یکی از بازیکنانی بود که بعد از جدایی زیدان در مورد او صحبت های منفی مطرح کرده بود و برخی معتقد بودند با بازگشت سرمربی فرانسوی، سبایوس دیگر جایی در ترکیب رئال مادرید نخواهد داشت اما سبایوس مدعی شد زیدان به وی قول داده به او فرصت بازی کردن خواهد داد.

سبایوس گفت: "بعد از فصل ناموفقی که تا اینجا داشته ایم، بازگشت زیدان یک اتفاق مثبت برای رئال مادرید محسوب می شود. همه ما از اهمیت زیدان در تیم باخبریم و او همیشه در مورد نقش من در ترکیب، روشن و واضح با من صحبت کرده است.

زیدان اخیرا و بعد از بازگشت دوباره با من صحبت کرد و گفت که بازی هایم را دنبال کرده و از من خواست عملکردی در همان سطح ارائه دهم. زیدان به من قول داد همانند دیگر هم تیمی هایم به من نیز فرصت بازی کردن خواهد داد. من فکر نمی کنم شما هنوز بهترین دنی سبایوس را در رئال مادرید دیده باشید. رویای من موفقیت در اینجاست و این چیزی است که هیچکس نمی تواند از من جدا کند."دنی سبایوس، هافبک جوان رئال مادرید، از قول هایی که زین الدین زیدان به وی داده صحبت کرد.

برچسب‌ها: دنی سبایوس زیدان رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 Black Apll1398/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi