خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

طعنه سبایوس به سرمربی اخراجی رئال

طعنه سبایوس به سرمربی اخراجی رئال
رئال در دیداری کاملا برتر موفق شد سلتا را با دو گل شکست دهد تا بازگشت زیدان با برد همراه شود. ایسکو و گرت بیل، گلزنان رئال در این بازی بودند.
دنی سبایوس که در نیمه دوم به جای ایسکو وارد زمین شد، در پایان بازی گفت:« به نظر من تغییر مربی و آمدن زیدان کاملا مثبت بود و جواب داد. حس خوب مان را بار دیگر پیدا کردیم و توانستیم با یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم. هدف ما پیروزی در تمام بازی های باقیمانده است. اگر این کار را انجام دهیم، می توانیم فصل را در یک جایگاه خوب به اتمام برسانیم.»

ایسکو و بیل:« هر دو بازیکنانی کلیدی هستند و باید احساس مهم بودن کنند. همانطور که تمام 25 بازیکن باید چنین حسی را داشته باشند.»
زیدان:« باید به تصمیم مربیان احترام گذاشت و برای ورود به میدان با انگیزه بود. هنگامی که می خواستم وارد زمین شوم، به من گفت که از بازی لذت ببرم. او به من اعتماد به نفس داد؛ در حالی که 1-0 هم پیش بودیم.»

برچسب‌ها: دنی سبایوس رئال مادرید زیدان سولاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

102 Hadiclub1397/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi