خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

سبایوس:«در مورد آینده ام تصمیمی نگرفته ام

سبایوس:«در مورد آینده ام تصمیمی نگرفته ام
مارکا به بهانه فینال چمپیونزلیگ با سبایوس مصاحبه کرد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی:” باید در مورد برخی چیزها نظر بدهم. از یوزر @danifuli10 استفاده می کنم که به خاطر پدربزرگم است و هنوز زنده است. همه می دانند که لقبش “فولی” بوده است. همیشه و همه جا در کنارم است و انرژی فوق العاده ای دارد.”

شهرهای اورترا و لوس پالاسیوس:” باعث افتخار سویا است که دو روستای کم جمعیت این همه بازیکن در بالاترین سطح دارند. به طور مثال ریس، فابین رویز، گاوی و … در آن جا رشد کرده اند. این نشان می دهد که در رده های پایه کار می کنند.”

در رختکن در چه موردی صحبت می کنید ” خوشبختانه چند هفته پیش لالیگا را بردیم و توانستیم که ذهن خود را برای بازی با لیورپول آماده کنیم. این نکته به سود آنهاست. آنها تحت فشار بودند و غایبانی نظیر فن دایک را داشتند و تیاگو مصدوم شده است. آنها به خاطر رقابت ها و تقویم زمان کمتری برای آماده سازی داشتند اماتیمی نظیر انها را دستکم نمی گیریم.”

بتیس:” همچنان سر حرفهای قبلی ام هستم که گفته بودم که عشقم به این تیم بی قید وشرط است. من از بتیس رفتم چون پروژه ورزشی وجود نداشت و تیم برای بقا می جنگید. فعلا چیزی قطعی نیست و با آنها صحبتی نداشتم اما می دانید که چه نظری نسبت به بتیس دارم.”

امباپه:”به تصمیمش احترام می گذاریم. برای یک بازیکن این است که مورد احترام و اهمیت باشد. اگر انتخاب کرده که بماند به این خاطر است که همین حس را نسبت به هم تیمی ها و هواداران داشته باشد. بازیکن بزرگی است و قراردادش تمام خواهد شد، اتفاقی که هرگز رخ نداده است اما از نظر درونی این روی ما تاثیر نگذاشته است.نمی توان گفت که در موردش صحبتی نمی کنیم اما روی فینال چمپیونزلیگ تمرکز داریم. برخی بازیکنان ما می توانند پنجمین چمپیونزلیگشان را ببرند یعنی به اندازه کل تاریخ برخی باشگاه ها.”

آنچلوتی گفته که لیاقت دقایق بیشتر را داشتی:” تصور می کنم که این را گفته چرا که تمرینات من را دیده است. از اولین هایی هستم که به تمرینات ملحق می شوم و از آخرین هایی هستم که می روم. او در مزانی که آماده بوده ام، به من اعتماد داشته است. من نشان داده ام که توان بازی در رئال را دارم و انگیزه بالایی دارم.”

می مانی؟” یک سال از قراردادم مانده است. صحبتی نداشتیم، نه در مورد تمدید نه در مورد جدایی. یک بازی بسیار مهم مانده و بعدش تصمیم می گیریم.”

پنج ماه مصدومیت:” بدترین پنج ماه عمرم بود. مچ پایم جواب نمی داد. سعی کردم به فینال المپیک برسم آن هم در حالی که یک گزارش پزشکی بد می گفت که مصدومیتم فقط دو سه هفته طول می کشد و مشکلم جدی نیست. اما این طور نبود. وقتی به رئال آمدم مشخص شد که مصدومیتم شدید است. پزشکان به من گفتند که اگر پس از دو تزریق آمپول در المپیک 20 دقیقه بازی می کردم، باید فوتبال را کنار می گذاشتم. ریکاوری سختی بود. در بارسلونا به درمان پرداختم و یک بدنساز به من کمک کرد. باید از همه افرادی تشکر کنم که به من کمک کردند.”

تغییر در بازی” پیوستن به لیگ انگلیس باعث شد تا از نظر بدنی و تاکتیکی کامل تر شوم. مربیانم به من کمک کردند و در بازیهای اخیر عملکرد بهتری در رئال مادرید داشتم.”

کامبک های چمپیونزلیگ:”فقط می توانم بگویم که تا آخرین لحظه نمی توان در مورد این تیم ناامید نشد. این می تواند کارهای خاصی انجام بدهد. نمی توانم توضیح بدهم که چرا این اتفاق رخ می دهد. برای بازی با سیتی می دانستم که به علت مصدومیت فقط می توانم پانزده دقیقه بازی کنم و در وقت اضافه بازی کردم. این تصمیم خودم بود. این یک فینال بود و می خواستم به تیم کمک کنم هر چند که باعث تشدید مصدومیتم شد.

غیبت برنابئو در فینال:” بهترین بازی ما در لندن مقابل چلسی بود. در فینال در یک زمین بی طرف بازی می کنیم. 50 درصد جمعیت طرفدار ما هستند. لیورپول هواداران فوق العاده ای دارد اما آرامش داریم.”

به هواداران ناراحت از امباپه چه می گویی؟” بهترین بازیکن دنیا یعنی بنزما را داریم. این شانسی نیست. بازیکنانی هستند که چمپیونزلیگ های زیادی برده اند. مربیان متفاوتی داشتیم و آنچلوتی و زیدان حضور داشتند و برخی از شانس صحبت می کردند اما این تیم دوباره قهرمان خواه شد.”

کاسمیرو، کروس و مودریچ:” در موردشان چه بگویم؟ تلاش می کنیم تا برنابئو بداند که بدون “سه شگفت انگیز ” همچنان زندگی وجود دارد. کاماوینگا آمد، فده باید به دپور برود. من به لیگ انگلیس رفتم و تجربیات خوبی داریم.”

سوال و جواب های کوتاه:

1- چه کسی در رختکن مثل تنها درخت است؟ کارواخال
2- مربی: آنچلوتی
3- اسطوره کودکی: زیدان
4- بازیکن بسکتبال: کری
5- گاوباز خوب: مورانته
6- گلی که به ذهنت می آید: گل به ایتالیا در فینال یوروی زیر 21 سال 2019
7- گل یا پاس گل؟ پاس گل
8- کامبک یا گلباران؟ کامبک
9- فیکس یا ذخیره طلایی؟ فیکس
10- چمپیونزلیگ یا جام جهانی؟ جام جهانی
11- بازی بیشتر یا پول بیشتر؟ بازی بیشتر
12- کدام رونالدو؟ کریستیانو
13- هالند یا امباپه؟ امباپه
14- نادال یا آلکاراز؟ رافا
15- مادرید یا سویا؟ سویا
16- توییتر یا اینستاگرام؟ اینستا
17- توپ طلا را چه کسی می برد؟ بنزما
18- قهرمان جام جهانی؟ اسپانیا
19- فلامنکو یا رپ؟ رپ (کمی بعد حرفش را تصحیح کرد)
20- ترانه ای که با آن حس می گیری؟ کای از نینیا پاستوری
21- فیلمی که توصیه می کنی؟ 300 (یک فیلم ضد ایرانی)
22- سوپرقهرمان: اسپایدرمن
23- خالکوبی محبوبت: یوروی زیر 19 سال
24- برای کفش هایت خیلی خرج می کنی؟ نه
25- صلاح بهترین بازیکن دنیا در پستش است؟ نه
26- خرافاتی هستی؟ نه
27- با رسانه ها رابطه خوبی داری؟ بله
28- پیژامه یا شورت؟ شورت
29- خجالت می کشی که از تو بخواهند عکس بگیری؟ بله
30- تا حالا گل کادو داده ای ؟ بله

برچسب‌ها: رئال مادرید دنی سبایوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

51 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi