خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,334

خیلی زمان داریم تا به قهرمانی فکر کنیم

خیلی زمان داریم تا به قهرمانی فکر کنیم
ورزش 11 - اشکان دژاگه دربارۀ این موضوع که ایران اگر به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند، شرایط تیم ملی در مراحل بالاتر چطور خواهد بود؟ اظهار داشت: صعود ما قطعی شده ولی مهم این است که بازی بعدی مقابل عراق هم محکم باشیم و سعی کنیم این بازی را هم ببریم. از الان به این مسائل که در مراحل حذفی و بالاتر با چه تیمی بازی خواهیم کرد، فکر نمی‌کنیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: برابر ویتنام بازی سختی انجام دادیم، ویتنام تیم خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می‌کند. در این تورنمنت هر بازی که جلو برویم کار ما سخت‌تر می‌شود.
دژاگه درباره آمادگی‌اش در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه می‌دانند که در این مدت خیلی سختی کشیدم و مصدومیت‌های زیادی داشتم. هم ذهنی و هم بدنی خیلی ضرر کرده بودم. همیشه امید داشتم و کار کردم و خداراشکر در این دو بازی توانستم به تیم کمک کنم و امیدوارم همینطور ادامه دهم.
وی درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: خیلی زمان داریم تا به قهرمانی فکر کنیم.

برچسب‌ها: اشکان دژاگه تیم ملی ایران جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 شهرداد نوین1397/10/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi