خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

پیام غرور انگیز اشکان دژاگه خطاب به مردم ایران

پیام غرور انگیز اشکان دژاگه خطاب به مردم ایران
ورزش 11 - سایت «فاکس اسپورت آسیا» پیش از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا به گفت و گو با اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و نوشت:اشکان دژاگه معتقد است تیم ملی ایران پس از مدت ها ناکامی در جام ملت های آسیا 2019 قهرمان خواهد شد.بازیکن 32 ساله تیم ملی فوتبال ایران که در مسابقات جام جهانی فوتبال نیز حاضر بوده در دور قبلی این مسابقات تنها به دلیل یک اشتباه ناگهانی از دور مسابقات حذف شد.
اشکان دژاگه نیز در گفت و گو با فاکس اسپورت آسیا گفت:ما در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد خوبی داشتیم اما فرصتی برای رسیدن به مرحله حذفی نداشتیم.از آن به بعد ما تلاش کردیم تا تنها تمرکزمان را روی مسابقات جام ملت های آسیا قرار دهیم و ما به دنبال آن هستیم تا پس از مدت ها ناکامی تیم ملی فوتبال ایران بهترین عملکرد را در این مسابقات از خود نشان داده و مردم ایران خوشحال کنیم.
سایت فاکس اسپورت آسیا نوشت :برخلاف استرالیا،ژاپن،قطر و کره جنوبی تیم ملی فوتبال ایران با مشکل زیر ساخت مواجه است.
دژاگه اما در این باره گفت:ما به مشکلات توجهی نمی کنیم و به دنبال آن هستیم تا به هر صورت ممکن تنها پیروز شویم.البته باید بدانید استرالیا ،ژاپن و کره جنوبی و همچنین بعضی تیم های عربی به دنبال کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا هستند.

برچسب‌ها: اشکان دژاگه تیم ملی ایران جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

182 شهرداد نوین1397/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi