خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,718

احتمال بازگشت اینیستا به تیم ملی اسپانیا

احتمال بازگشت اینیستا به تیم ملی اسپانیا
سال 2018 برای اینیستا سال وداع او با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بود. او در پایان فصل گذشته راهی ویسل کوبه ژاپن شد و پس از جام جهانی 2018 نیز از تیم ملی کنار رفت.

جام جهانی روسیه برای اینیستا، تورنمنتی با خاطراتی بد بود. او اغلب نیمکت نشین بود و اسپانیا نیز در یک هشتم نهایی با شکست از میزبان رقابت ها حذف شد.
امروز موندودپورتیوو اعلام کرد که اینیستا سال 2019 برای یک بازی به تیم ملی بر می گردد. دیداری که بازی رسمی خداحافظی او با تیم ملی در شهر آلباسته خواهد بود. شهر زادگاه اینیستا تا به این وسیله از زحمات چندین و چند ساله "دون آندرس" قدردانی شود. اینیستا در جام جهانی 2010 با گل خود به هلند باعث قهرمانی اسپانیا شد و همواره چهره ای محبوب در این کشور محسوب خواهد شد.

همچنین فدراسیون فوتبال اسپانیا برای خداحافظی داوید سیلوا از تیم ملی نیز بازی دوستانه با بوسنی در لاس پالماس را تدارک دیده است.

برچسب‌ها: اینیستا تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

126 کلاغ های کوچک1397/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi