خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,718

دلبوسکه: اینیستا در بهترین فرمش قرار دارد

دلبوسکه: اینیستا در بهترین فرمش قرار دارد
ویسنته دلبوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از آندرس اینیستا پرداخت و گفت که او در یکی از بهترین دوران فوتبالش قرار دارد.
دلبوسکه: اینیستا در بهترین فرمش قرار دارد
به گزارش "ورزش سه"،اینیستا در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در لیست بهترین‌های سال قرار بگیرد. او این فصل نیز تا به اینجای کار خوب ظاهر شده و دلبوسکه معتقد است که ستاره بارسا در یکی از بهترین دوران فوتبالش قرار دارد.
او گفت:" اینکه بازیکنانی در نظر گرفته نمی‌شوند خیلی اتفاق می‌افتد. پس از جام جهانی،‌خیلی ها به نتایج نگاه کردند و گفتند من هم باید در این تیم حضور می‌داشتم ولی اینکه قضاوت درستی از عملکرد بازیکنان پیش از بازی‌ها داشته باشیم کار بسیار سختی است. حالا ما یک گروه از بازیکنان داریم که از یورو 2008 در این تیم هستند. داوید سیلوا،‌فابرگاس،‌اینیستا، کازورلا،‌راموس و ... و بعضی می‌گویند اینها نباید به برزیل می‌رفتند. ولی حالا اینیستا در یکی از بهترین دورانش قرار دارد. امیدوارم همین فرم را به فرانسه بیاورد. باید از همدیگر به خاطر آنچه هستیم حمایت کنیم نه چیزی که احتمال می‌دهیم بشویم."

برچسب‌ها: اینیستا تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

181 Fc.realmadrid1394/11/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi