خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

جام قهرمانی اسپانیا در دست کاپیتان کاتالان

جام قهرمانی اسپانیا در دست کاپیتان کاتالان
اسپانیا امشب در روتردام و در فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف کرواسی خواهد رفت. امشب جوردی آلبا این شانس را دارد تا سومین کاپیتان تاریخ اسپانیا باشد که جام قهرمانی را بالای سر برده است. ایکر کاسیاس در یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010 جام قهرمانی را بالای سر برد و در یورو 1964 نیز فران اولیو‌یا (مدافع سابق بارسلونا) کاپیتان اسپانیا بود و لاروخا با برتری برابر شوروی سابق اولین قهرمانی تاریخ خود را کسب کرد.

بین سال های 1964 تا 1984 اسپانیا نتوانست هیچ موفقیتی کسب کند تا اینکه در یورو 84 به فینال رسید، ولی برابر فرانسه میزبان شکست خورد. اسپانیا در یورو 2008 توانست عنوان قهرمانی را کسب کند و سپس در جام کنفدراسیون‌های 2009 تا نیمه نهایی بالا رفت ولی در عین شگفتی برابر آمریکا مغلوب شد. یک سال بعد اسپانیا قهرمان جام جهانی آفریقای جنوبی شد.

روند موفقیت‌های اسپانیا تا یورو 2012 نیز ادامه داشت و این تیم با پیروزی برابر ایتالیا در فینال قهرمان شد. اسپانیا در فینال جام کنفدراسیون‌های 2013 برابر برزیل 3-0 بازنده شد. اسپانیا سپس سال 2021 به فینال لیگ ملت‌ها رسید ولی برابر فرانسه 2-1 شکست خورد. این دومین بار بود که اسپانیا در یک فینال به مصاف فرانسه می‌رفت و نتیجه باز هم شکست بود.

در مجموع اسپانیا هفت بار در فینال‌ها به میدان رفته، چهار بار برده و سه بار مغلوب شده است. 9 گل زده و هفت گل خورده و فرناندو تورس بهترین گلزن لاروخا در فینال‌هاست. امشب جوردی آلبا می‌تواند به عنوان دومین کاپیتان کاتالان، جام را بالای سر ببرد؟

برچسب‌ها: بارسلونا تیم ملی اسپانیا جوردی آلبا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

54 ※宲會 King 會宲※1402/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi