خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,776

9 استقلالی در انتظار پیشنهاد باشگاه برای تمدید

9 استقلالی در انتظار پیشنهاد باشگاه برای تمدید
به گزارش "ورزش سه"، تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار استقلال مانند فصل گذشته در پایان فصل به اتمام قرارداد خود برسند و مدیران استقلال به دنبال تمدید قرارداد این بازیکنان خواهند بود.
وینفرد شفر سال گذشته بارها از مدیریت پیشین بابت عدم توجه به این موضوع گله کرده بود و حالا تیم مدیریتی امیرحسین فتحی در آزمونی مهم قرار دارند و باید با بستن برنامه های نیم فصل، به سراغ این بازیکنان بروند.
مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، وریا غفوری، علی کریمی و جابر انصاری بازیکنانی هستند که در سال پایانی قرارداد خود هستند و به استثنا جابر انصاری که هنوز تکلیف او مشخص نیست، به نظر می رسد کادر مدیریتی استقلال به همراه شفر علاقه زیادی به تمدید قرارداد با 8 بازیکن دیگر دارد.
در این میان سید حسین حسینی، روزبه چشمی و علی کریمی نیز در شرایط سنی مناسب و در تیم ملی حضور دارند و احتمال لژیونر شدن این بازیکنان نیز بسیار زیاد است تا کار سختی پیش روی مدیران استقلال برای تمدید قرارداد باشد.

برچسب‌ها: استقلال تهران تمدید قرارداد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

114 Bmr_z461397/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi