خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,776

احتمال جدایی بازیکنان استقلال به دلیل حضور در جام جهانی

احتمال جدایی بازیکنان استقلال به دلیل حضور در جام جهانی
باشگاه استقلال با داشتن ۴ بازیکن ملی پوش در جام جهانی بیشترین سهم را در بین باشگاه‌هایی که نمایندگانی در این مسابقات دارند دارا می‌باشد. حضور ۴ بازیکن استقلال در جام جهانی حتی در صورتی که تیم ملی ایران از مرحله گروهی این مسابقات هم به مرحله بعدی صعود نکند ۵۳۰ هزار دلار برای این تیم در آمد دارد که باتوجه به نرخ ارز می توان گفت درآمد آبی‌ها بابت جام جهانی مبلغی معادل ۳ و نیم میلیارد تومان است که آنها بسیاری از مشکلات خود را می توانند با این پول پشت سر بگذارند.

اما جام جهانی فقط دلار اعتبار برای این باشگاه به ارمغان نمی آورد و مشکلاتی را هم به این باشگاه تحمیل خواهد کرد. چند بازیکن استقلال تنها به دلیل حضور در جام جهانی استقلالی‌ها را نگران کرده‌اند. شاید مسئولان باشگاه استقلال ناچار شوند بخشی از درآمدهای میلیاردی شان بابت حضور بازیکنان در جام جهانی را هزینه راضی کردن همین بازیکنان برای تمدید کنند.

برچسب‌ها: استقلال تهران جام جهانی تمدید قرارداد ملی پوشان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

191 **رضا**1397/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi