خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,454

دروازه‌بان فیکس تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا کیست؟!

دروازه‌بان فیکس تیم‌ملی در جام ملت‌های آسیا کیست؟!
ورزش 11 - در لیست اولیه تیم ملی که از سوی کارلوس کی‌‎‌روش برای اردوی پایانی آماده‌سازی سفیدپوشان پارسی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 اعلام شد، نام 5 دروازه‌بان به چشم می‌خورد، 5 دروازه‌بانی که به شکلی جالب برای اولین بار از سوی کارلوس شانس رقابت را به طور کامل داشتند تا بلیت حضور در امارات را برای خود رزرو کنند!
علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، محمدرشید مظاهری، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند 5 گزینه ابتدایی کی‌روش و لوپز بودند که در اردوی یوزها به رقابت با یکدیگر پرداختند و حالا در انتظار آن هستند که در تاریخ 5 دی با لیست نهایی که پیش‌تر وعده داده شده بود اعلام خواهد شد، مواجه شوند و نتیجه تلاش خود را دریافت کنند.
بر اساس ادعای برخی حاضرین در اردوی تیم ملی ایران، کی‌روش علاقه بسیار زیادی را به امیر عابدزاده و البته سیدحسین حسینی پیدا کرده است و نمی‌تواند هیچکدام از آنها را با وجود آمادگی بالای پیام نیازمند و مظاهری خط بزند! از طرفی دیگر او به فیزیک و اعتماد به نفس بیرانوند اعتقاد بسیار عجیبی دارد که باعث شده تا دروازه‌بان‌های تیم ملیریال چینشی چون گذشته داشته باشند.
تنها بحثی که در این روزها میان کی‌روش و لوپز در دائما در جریان است، انتخاب دروازه‌بان اول است! جالب است بدانید که امیر عابدزاده از سوی لوپز مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی به طور کامل حمایت می‌شود و نظر مساعد او بر روی پسر عقاب آسیاست، اما کی‌روش بر این باور است که هنوز هم علیرضا بیرانوند بهترین گزینه ممکن برای قرارگیری در درون دروازه تیم ملی است.
کی‌روش علت انتخاب بیرانوند را بهره‌وری از ویژگی‌های او در فاز هجومی و پرتاب‌های بلند و دیوانه‌کننده‌ای که بر سر رقیب خراب می‌شود و البته قبولی در امتحانات سختی که برایش تدارک دیده شده است (جام جهانی و واکنش‌های استثنایی) می‌داند، اما لوپز بر این باور است که امیر عابدزاده در لیگ پرتغال کاملاً مطمئن و موفق ظاهر شده است و باید فرصت بازی را پیدا کند تا اعتماد به نفسش را برای نمایشی درخشان در آینده داشته باشد!

برچسب‌ها: کارلوس کی روش تیم ملی ایران بیرانوند عابد زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 شهرداد نوین1397/10/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi