خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

هواداران تیم جدید بیرانوند مخالف ویلموتس

هواداران تیم جدید بیرانوند مخالف ویلموتس
هواداران تیم جدید بیرانوند مخالف ویلموتس
پس از چند ماه به احتمال بسیار زیاد دروازه بان تیم ملی می تواند باز هم زیر نظر سرمربی سابق خود در این تیم یعنی، مارک ویلموتس به فعالیت بپردازد.
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای اخیر شنیده بودیم سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مذاکرات خود را با مسئولان باشگاه فنرباغچه ترکیه آغاز کرده است حالا می توان تیم آنتورپ بلژیک را هم یکی از تیم هایی دانست که علاقه دارد مارک ویلموتس را به خدمت بگیرد.
سایت walfoot بلژیک در این باره می نویسد احتمال ادامه همکاری مسئولان تیم آنتورپ بلژیک با سرمربی رومانیایی و فعلی این تیم بسیار کم است و به همین دلیل این احتمال می رود که آنها بخواهند در نهایت برای مربیگری تیم شان با سرمربی سابق تیم ملی بلژیک، یعنی مارک ویلموتس به توافق برسند.
پیش از این مارک ویلموتس در مصاحبه ای بیان کرده بود که از دو تیم ملی و دو تیم باشگاهی پیشنهاداتی برای همکاری دارد که حالا مشخص شد دو باشگاهی که خواستار وی هستند فنرباغچه ترکیه و آنتورپ بلژیک هستند که باید در نهایت ویلموتس یکی از آنها را برای ادامه دوران مربیگری خود انتاب خواهد کرد و یا به سوی تیم دیگری کشیده خواهد شد.
البته این نکته را نیز باید گفت که با نظرسنجی که در رابطه با حضور ویلموتس در جمع هواداران تیم آنتورپ انجام شد، 56 درصد آنها علاقه ای به حضور این مربی روی نیمکت تیم خود ندارند.
نکته جالب در این خصوص اینکه چند ماه پش علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران نیز با عقد قراردادی به تیم بلژیکی پیوسته بود و به همین دلیل وی می تواند باز هم زیر نظر سرمربی سابق تیم ملی به بازی بپردازد.

برچسب‌ها: مارک ویلموتس (سرمربی) تیم ملی ایران بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

90 اوتاکو.انیمه1399/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi