خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,328

دایی: ایران مدعی اول قهرمانی جام ملت‌هاست

دایی: ایران مدعی اول قهرمانی جام ملت‌هاست
اسطوره ایرانی بهترین گلزن تاریخ رقابت ها با 14 گل در سه دوره حضورش به حساب می‌آید ولی در دوران بازیگری موفق به قهرمانی در این رقابت ها نشد. در حقیقت، ایران پس از 1976، هنوز موفق به کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا نشده است. با این حال، علی دایی معتقد است که کی روش، پس از 8 سال حضور در ایران، می‌تواند این تیم را به قهرمانی آسیا برساند.

او در مصاحبه با سایت AFC گفت:" فکر می‌کنم ژاپن مدعی قهرمانی باشد ولی به نظرم تیم ما هم در سطح خوبی قرار دارد و آماده است که خوش بدرخشد و امیدوارم که به فینال برسیم. ژاپن در جام جهانی نشان داد که می‌تواند فوتبالی فوق العاده را به نمایش بگذارد و پیشرفت چشم گیری هم داشته است. فکر می‌کنم ایران و ژاپن، اگر در مراحل ابتدایی مقابل یکدیگر قرار نگیرند، می‌توانند دو پای فینال باشند. تیم ما در دو یا سه سال اخیر پیشرفت خیلی خوبی داشته است. بازیکنان مدت زیادی است که کنار هم بازی کرده اند و درک خوبی بین آنها جریان دارد."عملکرد ایران در جام جهانی، تمجیدات بسیاری را به همراه داشت. تیم ملی موفق شد مراکش را در دیدار اول خود شکست دهد و مقابل اسپانیا نمایشی فوق العاده را به اجرا گذاشت و با یک گل شکست خورد. سپس شاگردان کی روش به مصاف پرتغال رفتند و با قهرمان اروپا به تساوی دست پیدا کردند ولی تنها یک گل با صعود از گروه فاصله داشتند.

برچسب‌ها: علی دایی جام ملت ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Realmadrid Iran1397/09/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi