خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

دایی: برد دربی برای قهرمانی پرسپولیس حیاتی است

دایی: برد دربی برای قهرمانی پرسپولیس حیاتی است
علی دایی معتقد است وزارت ورزش با انتخاب مدیران نامناسب و همچنین ایجاد تغییرات پی در پی در باشگاه پرسپولیس باعث ایجاد مشکل در این تیم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دایی که دو دوره هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده داشت و با این تیم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر در لیگ سیزدهم و دو قهرمانی در‌ جام حذفی شد، سرانجام در فصل ۹۴–۱۳۹۳ و در حالیکه پرسپولیس با هدایت او در رده نهم جدول قرار داشت، از این تیم کنار گذاشته شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در گفت‌وگوی خود با تابناک در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس مهیا است گفت: «به طور حتم همه ما باید این را بدانیم که یک تیم همیشه نمی‌تواند قهرمان بشود. به غیر از بایرن‌مونیخ که سال‌هاست قهرمان آلمان می‌شود و به ندرت چنین تیمی را می‌بینیم، نه رئال و بارسلونا در اسپانیا، نه یوونتوس و آث میلان در ایتالیا، نه لیورپول و منچسترسیتی در انگلیس نتوانسته‌اند در فصل‌های متوالی به قهرمانی لیگ‌های‌شان برسند.»

او در ادامه نسبت به عدم وجود ثبات در مدیریت باشگاه انتقاد کرد و گفت: «باید بپذیریم در باشگاه پرسپولیس در این سال‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که مشکلات متعددی را برای این تیم رقم زده است. من وزارت ورزش را در این مسائل دخیل می‌دانم. وزارت ورزش مدیران عامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه را انتخاب کرده است. باشگاه پرسپولیس در این سال‌ها از ثبات مدیریت رنج برده است. در همین سال ۱۴۰۰ چند درصد پرسپولیس تغییر کرده است. همین عدم ثبات مدیریتی خیلی به برنامه‌های یک باشگاه ضربه می‌زند. مدیری را که انتخاب می‌کنید، باید حداقل ۴ سال به او زمان بدهید تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند. من نمی‌توانم دقیق بگویم، چون در بطن کار قرار نداشته‌ام. اما خب همان‌طور که همگان شاهد بوده‌اند در این سال‌های اخیر مدیرانی در پرسپولس منصوب شدند که کار خاصی برای این مجموعه انجام نداده‌اند.»

دایی در واکنش به اینکه با وجود همین مشکلات پرسپولیس توانست پنج دوره قهرمان لیگ برتر شود گفت: «خب شما اگر دقت کنید در روند حرکتی پرسپولیس، در سال‌های اخیر شاکله‌ای داشت که در شکل‌گیری‌اش خیلی‌ها زحمت کشیدند و تلاش کردند. همین شاکله درست پیش رفت و این نتایج را رقم زد. الان مسائل دیگری وجود دارد که نمی‌توان در موردش صحبت کرد. با این حال نتیجه بازی پنج‌شنبه به نظر من در هموار شدن مسیر قهرمانی پرسپولیس خیلی مهم است. پرسپولیس در صورت کسب 3 امتیاز دربی بخت و شانس بسیار بزرگی به دست خواهد آورد که بیاید و برای ششمین فصل پیاپی قهرمان لیگ‌برتر بشود. اما اگر خدای ناکرده اتفاق دیگری رخ بدهد، حریف با خیالی راحت‌تر بازی‌های باقی‌مانده را دنبال خواهد کرد.»

برچسب‌ها: پرسپولیس علی دایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

84 ☫ ایران ☫1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi