خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

بونوچی: جامعه فوتبال ایتالیا شایسته پیشرفت است

بونوچی: جامعه فوتبال ایتالیا شایسته پیشرفت است
تیم ملی ایتالیا پس از ناکامی در صعود به جام جهانی 2018 روسیه، همچنان در شرایط نامطلوبی به سر می برد. فوتبال سرزمین چکمه ای پس از استعفای آنتونیو کونته سرمربی این تیم در سال 2016، تا به امروز یک روز خوش به خود ندیده است و حال با حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت خود دل به روزهای آینده بسته اند. لئوناردو بونوچی مدافع باتجربه این تیم پیش از دیدار در مقابل لهستان در خصوص شرایط فعلی آتزوری به خبرنگاران گفت:

-
از یک سال پیش تاکنون چیزی تغییر نکرده است، در واقع اوضاع بدتر هم شده است. شاید با یک رئیس فدراسیون جدید بتوانیم پیشرفت داشته باشیم، جامعه فوتبال ایتالیا شایسته پیشرفت است. از ونتورا تشکر می کنم او باعث پیشرفت من شد. پس از تساوی برابر سوئد، همه او را سرزنش کردند اما در واقع بازیکنان نیز در این اتفاق مشارکت داشتند. فدریکو برناردسکی مرا تحت تاثیر قرار داده است، او اکنون یک مرد شده است.

گلزنی برابر شزنی بسیار خوب خواهد بود. لهستان بازیکنانی مثل؛ لواندوفسکی، میلیک و پیاتک در اختیار دارد که می توانند در هر تیمی سرنوشت ساز باشند. در دربی دلامادونینا هوادار میلان خواهم بود و از سرمربی خوب و هم تیمی های سابقم حمایت خواهم کرد. مساله رونالدو مساله ای خصوصی است، در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم.

برچسب‌ها: ایتالیا بونوچی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

137 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi