خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

بونوچی: هیچوقت نمی خواهم کلمه شکست را در زندگی بشنوم

بونوچی: هیچوقت نمی خواهم کلمه شکست را در زندگی بشنوم
تیم فوتبال آث میلان چند دیداری است که توانسته با برد های متوالی جایگاه خود را در سری آ بهبود ببخشد، لئوناردو بونوچی کاپیتان روسونری ها امروز در مصاحبه ای در مورد شرایط خودش و تیمش صحبت کرد:

"قطعا بازی به بازی باید پیش برویم. حالا به بازی برگشت برابر لودوگورتس در لیگ اروپا فکر می کنیم و سپس به رم برای پیروزی می رویم. بالاخره یک تیم شدیم. نتایج خود گویاست و باید از گتوزو تقدیر و تشکر کنیم، چون او استحقاقش را دارد. او تصمیمات درستی گرفته است. اکنون با فروتنی کامل، به اهداف بزرگ فکر می کنیم. "

بازیکنان میلان، همه از گتوزو تحسین می کنند. کسی که می تواند در یک لحظه به پشت شما زده و تقدیر کند و در کسری از ثانیه دیوانه وار خشمگین شود.

" جنارو اولین کسی است که به میلانلو [کمپ تمرینی میلان] می آید. باور نکردنی است که چگونه می تواند همه را تهییج کند. فکر نمی کنم در عمرم چنین مربی‌ای دیده باشم. به علاوه او یک احوال پرسی مخصوص [پنج انگشت] هم دارد. کاری که او می کند، یک تغییر کامل نسبت به دوران مونتلا است. حالا داریم به اینتری که در بحران است، نزدیک می شویم."

" لحظات این چنینیِ کمی تجربه کرده ام. به نظرم اشخاص هیچ کمکی به یکدیگر نمی کردند و متحد نبودیم. بازیکنان جدید بسیاری بودند و سخت بود که به یک بار هماهنگ شویم. کار مربی هم برای هماهنگ کردن مهم بود. اعتماد به هم تیمی ها برای عبور از لحظات سخت بسیار مهم است. الان برای پیروزی به میدان می رویم، نه برای نباختن. همه چیز تغییر کرده است. هیچوقت نمی خواهم کلمه شکست را در زندگی بشنوم. "

بونوچی در خصوص علت ترک یوونتوس پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید هم گفت:

" در یوونتوس، پس از فینال برلین بحران به وجود آمد. اشخاص نمی توانستند کمکی به یکدیگر کنند."

برچسب‌ها: بونوچی ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

134 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/12/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi