خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دی لیخت: سعی می‌کنم از کیه لینی و بونوچی یاد بگیرم

دی لیخت: سعی می‌کنم از کیه لینی و بونوچی یاد بگیرم
دی لیخت: سعی می‌کنم از کیه لینی و بونوچی یاد بگیرم
ماتیاس دی لیخت مدافع جوان یوونتوس از حضور در کنار بازیکنانی نظیر ویرژیل فن دایک، جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی ابراز خوشحالی می کند.
ماتیاس دی لیخت از آکادمی فوتبال آژاکس به سطح اول فوتبال اروپا معرفی شد. او بعد از درخشش در لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته مشتریان زیادی پیدا کرد اما نهایتاً در تابستان سری آ و یوونتوس را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.
زوج دی لیخت در تیم ملی هلند ویرژیل فن دایک است. این در حالی است که او در یوونتوس با بازیکنانی مثل جورجو کیه لینی و لئوناردو بونوچی همبازی است. دلیخت در این باره می گوید: " بازی در کنار یکی از بهترین بازیکنان جهان( فن دایک) فوق‌العاده است. فکر می‌کنم که ما یک زوج خوب را تشکیل داده ایم.
حالا در یوونتوس با بونوچی و کیلینی هم بازی هستم که آنها هم بازیکنان بسیار با تجربه ای هستند. سعی می‌کنم که چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم."
دی لیخت در ادامه گفت: " من تا ۱۵ سالگی در پست هافبک بازی می‌کردم و چندین گل هم به ثمر رساندم. با این حال بعد از آن به طور ناگهانی از من خواستند که به پست مدافع میانی بروم. در ابتدا بازی در پست مدافع را دوست نداشتم اما حالا می فهمم که حضور به عنوان هافبک کمک زیادی به من کرده است. توانایی فنی در پست من امر بسیار مهمی به حساب می آید."

برچسب‌ها: ماتیاس دی لیخت بووه کیه لینی بونوچی فن دایک ایتالیا هلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

335 اطلاعیه1399/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi