خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

رئال به یک شرط مهاجم جدید جذب می کند

رئال به یک شرط مهاجم جدید جذب می کند
نقل و انتقالات تابستانی به نیمه های خود رسیده اما خبری از جذب یک ستاره جدید برای رئال نیست.
به گزارش "ورزش سه"، از هفته گذشته تمرینات پیش فصل رئال زیر نظر لوپتگی آغاز شده است. دوران پسا زیدان و رونالدو که هنوز هم برای بسیاری از رئالی ها عجیب جلوه می کند.
با جدایی رونالدو که فصلی 50 گل برای این تیم به ثمر می رساند، تصور می شد که پرز یک فوق ستاره جدید را به خدمت بگیرد اما نقل و انتقالات رئال با خونسردی کامل و عجیب و غریبی پیش می رود. گویا در رئال اطمینان کامل به بازیکنان فعلی وجود دارد و به نظر نمی رسد که مهاجمی جدید به خدمت گرفته شود.
در هفته های اخیر صحبت از هازارد و لواندوفسکی در میان بوده ولی اولی به دلیل قیمت گذاری نجومی چلسی و دومی به دلیل اصرار مدیران بایرن مبنی بر فروشی نبودن ستاره لهستانی، از رئال دور و دورتر شده اند.
طبق ادعای مارکا، در رئال فعلا روی مثلث بنزما، بیل و وینیسیوس حساب باز کرده اند و این سه بازیکن در بازی های تدارکاتی برابر یونایتد، یوونتوس و رم، فرصت خودنمایی خواهند داشت و سپس بازی سوپرکاپ اروپا مقابل اتلتیکو که به عقیده بسیاری بهترین خط دفادع دنیا را دارد، جدی ترین آزمون برای مثلث BBV خواهد بود.
اگر نمایش این مثلث برابر اتلتیکو موفقیت آمیز و با گلزنی همراه باشد، بعید به نظر می رسد که تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، خریدی در خط حمله صورت بگیرد در غیر این صورت تکاپو برای این کار شروع خواهد شد. فعلا همه چیز بستگی به عملکرد مثلث BBV دارد.

برچسب‌ها: رئال مادرید گرت بیل کریم بنزما وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

226 دونگ یی قهرمان1397/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi