خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,454

بازیکن سابق مراکش: ایران را ببریم صعود می‌کنیم

بازیکن سابق مراکش: ایران را ببریم صعود می‌کنیم
وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره سابق فوتبال مراکش بر این باور است که این تیم با پیروزی برابر ایران به دور بعد جام جهانی راه پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش یکی از تیم‌هایی است که توانسته جواز حضور در جام جهانی جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد. مراکش در گروه بسیار سختی قرار دارد و در نخستین گام باید به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود.

سعید شیبه، بازیکن سرشناس سابق مراکشی که با این تیم سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ را در کارنامه دارد، گفت‌: دیدار نخست برابر ایران سرنوشت ساز خواهد بود. بر این باور هستم که با پیروزی در این دیدار به دور بعد راه پیدا خواهیم کرد.

او ادامه‌ داد: هرو رنار به خوبی توانسته تفکر پیروزی را در بین بازیکنان مراکش به وجود آورد. ما تیم خوبی هستیم و باید از توانایی های فردی و گروهی خود به خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهره بگیریم.

برچسب‌ها: جام جهانی تیم ملی مراکش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

164 عقاب های آملی1397/03/03

Barcelona Fc Fc: با این وضعی که کی روش درست کرد قطعا ما شانسی مقابله هیچ تیمی ندایم

3 خرداد (14:41)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi