خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

آبی اناری ها نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند

آبی اناری ها نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند
بارسلونا 2_0 اتلتیکو بیلبائو؛ آبی اناری ها نتیجه دیدار رفت را تکرار کردند

بارسلونا - اتلتیکو بیلبائو
اختصاصی | تیم فوتبال بارسلونا با درخشش مسی یک گام دیگر به قهرمانی در لا لیگا نزدیک شد.

به گزارش ورزش 11، در ادامه هفته بیست و نهم لا لیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 18:45 در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اتلتیکو بیلبائو بود که این دیدار با درخشش لیونل مسی با برتری 2_0 آبی اناری ها به پایان رسید.

ترکیب بارسلونا
تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، راکیتیچ، پائولینیو، دمبله، آلکاسر، کوتینیو و مسی

ترکیب اتلتیکو بیلبائو
کپا، سابوریت، مارتینز، نونیز، ده مارکوس، بنیات، سن خوزه، لکوئه، رائول گارسیا، سوسائتا و میکل مرینو
اتلتیکو بیلبائو

بارسلونا

شاگردان والورده که در این فصل لا لیگا هنوز شکستی را متحمل نشده اند این دیدار را نیز طوفانی آغاز کردند، در همان دقایق اولیه این بازی لیونل مسی ضربه کاشته دیدنی را روانه دروازه بیلبائو کرد که کپا آن را به زیبایی به کرنر فرستاد. اما پس از این موقعیت حملات بارسلونا شدت بیشتری گرفت تا این که دقیقه 8 مسی یک حمله خطرناک روی دروازه بیلبائو ترتیب داد که آلکاسر توانست توپ را به گل تبدیل کرد.

در صورتی که پس از این گل انتظار می رفت بازیکنان اتلتیکو بیلبائو به خود بیایند، باز هم این لیونل مسی بود که در زمین همه کار می کرد. اعجوبه آرژانتینی بلوگرانا با حرکات ویران کننده خود در زمین بیلبائو بازیکنان حریف را به دردسر انداخته بود.

دقیقه 30 این دیدار مسی با ضربه ای دقیق از پشت محوطه جریمه توپ را به زیبایی درون دروازه قرار داد تا اختلاف به دو گل برسد. نیمه اول این بازی بارسلونا آماری خیره کننده را از خود به جای گذاشت 13 شوت به سمت دروازه اتلتیکو بیلبائو که 7 تای آن درون چارچوب بود در حالی که بالای 60 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، در صورتی که هیچ موقعیتی روی دروازه تراشتگن ایجاد نشد.

اما در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت تر از نیمه اول بود و بازیکنان اتلتیکو بیلبائو کمی بازی را در دست گرفتند اما قدرت خط دفاعی تیم بارسلونا و کار دفاعی این تیم باعث شد تا خطری جدی دروازه این تیم را تهدید نکند. ارنستو والورده دقیقه 63 این دیدار اینیستا را به جای دمبله به بازی آورد تا کمربند خط میانی خود را محکم تر کند. در نهایت بارسلونا بدون دردسر خاصی این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا آبی اناری ها با 75 امتیاز یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.

منبع خبر: مرکز خبر ورزش 11

برچسب‌ها: بارسلونا مسی ارنستو والورده (سرمربی) اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

151 بالکادروس1396/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi