خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

مسی : همیشه گفته ام گریزمان بازیکن بزرگی است

مسی : همیشه گفته ام گریزمان بازیکن بزرگی است
لئو برای چندمین بار از خرید گریزمان استقبال کرد. این مصاحبه شاید حتی روی تصمیم گریزمان برای آینده‌اش هم اثرگذار باشد.

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا ضمن استقبال دوباره از خرید آنتوان گریزمان، استعفای زیدان را یک شگفتی بزرگ قلمداد کرد.

مسی که در بارسلونا به سر می‌برد تا تمرینات آماده سازی‌اش برای جام جهانی روسیه را در کنار هم وطنانش انجام بدهد، در مصاحبه اختصاصی با موندو دپورتیوو درباره گریزمان گفت:

گریزمان فوق العاده است. این را همیشه گفته‌ام. دست پیدا کردن به درک متقابل با بازیکنان بزرگ آسان است. گریزمان هم از این دست بازیکنان بزرگی است که در مقطعی استثنایی از دوران فوتبالش قرار دارد. اگر او به بارسا بیاید سپس مربی برای ترکیب تصمیم خواهد گرفت. اما واضح است که من و گریزمان یکدیگر را درک خواهیم کرد. اگر او به بارسا بیاید که هنوز این مسئله 100 درصدی نیست، آن وقت دیگر همه چیز به مربی بستگی دارد. اما باز هم می‌گویم هر چه کیفیت بیشتری در تیم باشد، بهتر است. ما می‌خواهیم بهترین تیم دنیا باشیم و به این منظور باید دنبال بهترین بازیکنان باشیم. ترافیک موجود در تیم دیگر مشکل رئيس - مربی - است.

مصاحبه رونالدو؟ من نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. نمی‌دانم او چه فکری می‌کند و چه دلایلی پشت این مصاحبه بوده اما مطمئنا دلایل خودش را خواهد داشت. در هر صورت این مسائل کاملا شخصی هستند و من نمی‌توانم درباره‌اش اظهارنظر کنم. واقعا حرف زیادی در این رابطه نمی‌توانم بزنم.

زیدان؟ بسیار مایه شگفتی بود. اما مثل رونالدو، زیدان هم دلایل خودش را خواهد داشت. هیچ کس نمی‌تواند حرفی به او بزند. واقعیت این است که او جدایی خوبی داشت. پس از همه موفقیت‌هایی که به عنوان مربی کسب کرد، حالا کسی نمی‌تواند به او خرده بگیرد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید بارسلونا مسی گریزمان لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

479 پرسپولیس‌‌‌1397/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi