خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تلاش مسی برای اوردن گریزمان به بارسا

تلاش مسی برای اوردن گریزمان به بارسا
تلاش های مسی برای بردن گریزمان به بارسا
باشگاه اتلتیکومادرید تلاش زیادی برای حفظ آنتوان گریزمان انجام داده است اما.....

به گزارش "ورزش سه"، بارسا به صورت رسمی به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی است و از لوئیس سوارز تا ریاست باشگاه برای این امر تلاش کرده اند. بسیاری معتقدند که گریزمان شماره 7 فصل آینده بارسا خواهد بود. از سوی دیگر، اتلتیکو امیدوار است پیش از پایان ماه می میلادی، پاسخ دقیقی از گریزمان دریافت و حداقل یک سال دیگر او را حفظ کنند. آخرین پیشنهاد اتلتی، روز جمعه توسط خیل مارین و سیمئونه به ستاره فرانسوی ارائه شد.

در حالی که پیشنهاد مالی ارائه شده توسط اتلتیکو نسبت به بارسا بهتر است ولی گریزمان ترجیح می‌دهد که راهی بارسلونا شود. علت اصلی آن، طبق ادعای نزدیکان او، این است که لیونل مسی با او تماس گرفته و با آغوشی باز، منتظر حضور گریزمان در بارسا است. او به اعتقاد بسیاری بهترین بازیکن جهان است و حضور گریزمان در کنار ا
مسی می‌خواهد گریزمان بداند که او تمایل زیادی به حضور ستاره فرانسوی دارد ولی از سوی دیگر رونالدو نیز خواهان حضور گریزمان در رئال مادرید است و این موضوع را به فلورنتینو پرز نیز منتقل کرده است. تفاوت بین دو موضوع این است که رونالدو شخصا با گریزمان ارتباطی نداشته است. مسی از این جهت از رونالدو جلو زده است و بارسا نیز مدت‌هاست به دنبال جذب گریزمان است. حالا بارسا فقط باید بند فسخ گریزمان را پرداخت کند تا انتقال نهایی شود. اگر بارسا تا پیش از جام جهانی بخواهد حضور گریزمان را قطعی کند باید 200 میلیون یورو پرداخت کند ولی پس از 1 جولای باید 100 میلیون یورو بپردازد.

و می‌تواند بهترین عملکرد را از هر دو بگیرد.

برچسب‌ها: مسی اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

333 Emad Yazdani1397/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi