خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,297

ستاره برزیلی پاریس سن ژرمن در تیررس مورینیو

ستاره برزیلی پاریس سن ژرمن در تیررس مورینیو
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد به سرعت برای جذب لوکاس مورا، هافبک برزیلی پاری سن ژرمن وارد عمل شود.

به گزارش "ورزش سه"، با ورود ستارگانی چون نیمار و کیلیان امباپه کار لوکاس مورا برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن بسیار دشوار شده و با توجه به مشکلات مرتبط با فیرپلی مالی، پاریسی ها مشکلی با فروش او ندارند.

اگرچه این بازیکن برزیلی مورد توجه برخی از تیم های متمول سوپرلیگ چین نیز قرار گرفته، اما نشریه سان ادعا کرد مورینیو به شدت به دنبال جذب لوکاس مورا در بازار زمستانی است و ممکن است طی روزهای آتی انتقال او به اولدترافورد قطعی شود.

لوکاس مورا توانایی بازی کردن هم در میانه میدان و هم در پست وینگر را داراست و با توجه به فقر وجود چنین بازیکنی در ترکیب شیاطین سرخ، مورینیو قصد دارد به هر نحوی مقدمات حضور او در زمستان امسال در یونایتد فراهم کند.

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن تا به حال در فصل جاری هرگز در ترکیب اصلی پاری سن ژرمن در لاشامپیونا قرار نگرفته و با توجه به اینکه این فصل منتهی به جام جهانی روسیه 2018 خواهد بود، خود مورا نیز بی میل به انتقال به یونایتد نیست.

برچسب‌ها: منچستریونایتد پاریس سنت ژرمن پاریس سن ژرمن لوکاس مورا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

227 منچـستر یونایتد1396/10/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi