خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

دخیا غایب بزرگ منچستریونایتد برابر پی اس جی؟

دخیا غایب بزرگ منچستریونایتد برابر پی اس جی؟
منچستریونایتد روز گذشته در زمین ساوتهمپتون به میدان رفت و در حالی که ابتدا با دو گل عقب افتاده بود، در نهایت ۲-۳ به پیروزی دست یافت.

داوید دخیا، دروازه بان باتجربه یونایتد در اواخر نیمه اول این دیدار دچار مصدومیت شد و در نهایت جای خود را به دین هندرسون سنگربان جوان این تیم داد. وارد پرس ستاره ساوتهمپتون در دقیقه ۳۳ موفق شد به زیبایی دروازه یونایتد را با نواختن یک ضربه ایستگاهی دقیق باز کند و داوید دخیا که دیروز بازی شماره ۵۰۰ خود را با پیراهن یونایتد انجام می داد، در این صحنه برخورد سختی با دیرک دروازه داشت و به شدت هم آسیب دید.

در نهایت اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد در بین نیمه متوجه وخامت اوضاع برای این دروازه بان اسپانیایی شده و دستور تعویض او را صادر کرد تا یونایتد در نیمه دوم از یک سنگربان کم تجربه و جوان درون دروازه بهره گیرد.

طبق ادعای ایندیپندنت، پزشکان منچستریونایتد توصیه کرده اند که داوید دخیا در بازی پیش روی یونایتد برابر پی اس جی در لیگ قهرمانان استراحت کند و به میدان نرود. بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و یونایتد با وجود اینکه از ۴ بازی ۹ امتیاز دارد و صدرنشین گروه محسوب می شود، ممکن است با ناکامی در دو بازی بعدی برابر پی اس جی و سپس لایپزیش، حتی شانس صعود را از دست بدهد.

غیبت دخیا در بازی چهارشنبه شب که در اولدترافورد برگزار خواهد شد، می تواند به ضرر شیاطین سرخ تمام شود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

92 ℬαggισ1399/09/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi