خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

هوینس توانایی خرید بازیکنانی همچون نیمار و امپاپە رو نداریم

هوینس توانایی خرید بازیکنانی همچون نیمار و امپاپە رو نداریم
وبسایت رسمی برنامه نود - اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که این باشگاه توانایی خرید های بزرگ با ارقام سرسام آور را ندارد، اما اگر نیاز باشد می توانند تا ۷۰ میلیون یورو برای جذب بازیکن مد نظرشان بپردازند.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ همواره در نقل و انتقالات و به خدمت گیری بازیکنان از سیاست خاص خود پیروی کرده است و مدیران این باشگاه اعلام کرده اند که وارد بازار به تعبیر خود دیوانه وار نقل و انتقالات نخواهند شد و ارقام سرسام آوری برای بازیکنی پرداخت نخواهند کرد. رئیس این باشگاه در تازه ترین اظهار نظر خود ضمن تاکید بر این خط مشی، ارقام دقیق تری عنوان کرد.

به نقل از گل، هوینس که در یک گردهمایی هواداری صحبت می کرد گفت:

ما قابلیت انجام یک نقل و انتقال دیوانه وار مثل جذب نیمار یا امباپه را نداریم. اگر لازم باشد می توانیم مبالغی مثل ۵۰، ۶۰ یا ۷۰ میلیون یورو را بپردازیم.
گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ در حال حاضر کورنتین تولیسو است که با رقمی حدود ۴۲ میلیون یورو به این منتقل شد و پیش از آن خاوی مارتینز، متس هوملس و ماریو گوتسه قرار دارند

برچسب‌ها: هوینس بایرمونیخ نیمار امپاپە

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

145 Kurdishboys1396/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi