خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

نیمار از رو نمی‌رود: هر کاری دلم خواست می‌کنم!

نیمار از رو نمی‌رود: هر کاری دلم خواست می‌کنم!
نیمار اعتراف کرد که بازگشت به سانتوس و بازی برای اولین تیمش، برای او شبیه رویا است.

آینده نیمار مبهم است و گفته می‌شود او در این تابستان از پاریس خواهد رفت اما طبیعتا بازگشت به اولین تیمی که فوتبال حرفه‌ای را در آن تجربه کرده، در دستور کار این ستاره 31 ساله برزیلی نیست.

ملی پوش برزیلی ترجیح می‌دهد به بارسا برگردد، ضمن اینکه انتقال به لیگ برتر هم می‌تواند گزینه جذابی برای او باشد. با این حال، او پنهان نمی‌کند که قبل از آویختن کفش‌هایش دوست دارد برای تیمی بازی کند که ماجرای فوتبالیست شدن او در آن شروع شد.

نیمار گفت: «زندگی یک فوتبالیست خیلی پویا است. گاهی اوقات در یک جا هستید و بعد عوض می‌شود. مسلما رویای این را دارم که دوباره در برزیل بازی کنم، رویای این را دارم که دوباره برای سانتوس بازی کنم. امیدوارم این اتفاق یک روز بیفتد. فوتبال پر از غافلگیری است.»

نیمار همچنان پر از حاشیه است و مسائل درون و بیرون از زمین همچنان او را احاطه کرده‌اند. با این حال، به کسانی که سبک زندگی‌اش را مورد انتقاد قرار می‌دهند، تاخت و گفت: «هرگز از اتهاماتی که به من زده می‌شود، فرار نمی‌کنم. برعکس، سینه‌ام را جلو می‌دهم و می‌گویم: "می‌توانی من را متهم کنی."

من می‌دانم چه استعدادی دارم، می‌دانم چه کاری از دستم برمی‌آید. فوتبال بازی فردی نیست، اگر فردی بود که الان به همه اهدافم رسیده بودم، اما نیست. مسلما به خاطر اسمم بار زیادی روی دوش من است. چه درون زمین و چه بیرون از آن.

گاهی اوقات با خیلی از انتقادات موافق نیستم چون درباره زندگی شخصی من است. من در زندگی شخصی‌ام هرکاری که بخواهم می‌کنم. اما درباره مسائل توی زمین، می‌توانید آزادانه حرف‌تان را بزنید.»

برچسب‌ها: PSG فرانسه لیگ فرانسه نیمار سانتوس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

73 .p.s.g1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi