خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

حمایت رودریگو و نیمار از پیوستن آنچلوتی به تیم ملی برزیل

حمایت رودریگو و نیمار از پیوستن آنچلوتی به تیم ملی برزیل
رودریگو گوئس در مورد شایعه حضور آنچلوتی در تیم ملی برزیل گفت :« نمی توانم در این باره زیاد صحبت کنم چرا که اطلاعات زیادی ندارم. می دانم که گزینه اصلی تیم ملی برزیل است و مدیر این را به ما گفته و ما هم دوست داریم که در این جا باشیم. برای من، وینی و میلیتائو که او را به خوبی می شناسیم، می دانیم که چه مربی بزرگی است. حضورش در تیم ملی مهم است ام اهنوز قطعی نشده است. امیدوارم که در پایان قراردادش با رئال به تیم ملی برزیل بیاید.» نیمار نیز در این باره گفت:« این فرصت را خواهیم داشت که یک مربی خارجی داشته باشیم. آنچلوتی همه چیز را برده و به ما چیزهای زیادی یاد خواهد داد.»

شماره 11 رئال مادرید در مورد توهین های نژادپرستانه به وینیسیوس هم صحبت کرد:« روزهای خیلی مشکل اما مهمی بود چرا که متحد شدیم. کل دنیا از این موضوع حمایت کرد. همه علیه نژادپرستی و نژادپرستان جنگیدند. ناراحت کننده بود که این را از ازنیدک ببینیم اما هر لحظه قدرتمندتر می شویم و هرگز ناامید نمی شویم. این شرایط هر لحظه کم اثرتر می شود تا این که یک روز کلا به پایان برسد. هرگز کسی به من مستقیما توهین نژآدپرستانه نداشته اما احتمالش زیاد است که یک روز این اتفاق برای من هم رخ بدهد. با توجه به این که چیزی نشنیده ام و چیزی به من نگفته اند، کسی را متهم نمی کنم. اقدامات خشونت آمیز در بازی سانتوس و کورینتیانس؟ نمی توانم چیزی در مورد هواداران بگویم چون عاشق سانتوس هستم اما در حال حاضر در رئال هستم و در مورد باشگاه های دیگر صحبت نمی کنم. همیشه از سانتوس حمایت می کنم و امیدوارم شرایط بهتر شود.»

برچسب‌ها: کارلو آنچلوتی برزیل رودریگو وینیسیوس نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

63 E. Cᴀᴍᴀᴠɪɴɢᴀ1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi