خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

آ اس رم 3_0 چلسی؛ چلسی هیچ حرفی برای گفتن نداشت

آ اس رم 3_0 چلسی؛ چلسی هیچ حرفی برای گفتن نداشت
اختصاصی | آ اس رم با ارائه یک بازی درخشان شکستی سنگین را به چلسی تحمیل کرد.

آ اس رم در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 میزبان چلسی بود.

دی فرانچسکو رم ر ا با ترکیب آلیسون، فلورنزی، فاسیو، ژسوس، کولاروف، ناینگولان، ده روسی، استروتمن، الشعراوی، ژکو و پروتی به میدان فرستاده بود.

کونته نیز کورتوا، داوید لوئیز، رودیگر، کیهیل، آسپلیکوتا، فابرگاس، باکایوکو، مارکوس آلونسو، پدرو، موراتا و هازارد را ازابتدا به میدان فرستاده بود.

آ اس رم خیلی زود در همان دقیقه اول توسط استفان الشعراوی به گل رسید تا مشخص شود که چلسی شب سختی پیش رو دارد. در ادامه چلسی پیش کشید و برای جبران گل خورده تلاش کرد که موقعیت های چلسی را هازارد از دست داد. در ادامه این رم بود که با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش بازی بهتری را ارئه داد و موفق شد یک بار دیگر در دقیقه 36 توسط الشعراوی به گل برسد و اختلاف را به دو گل افزایش دهد. نیمه اول با همین نتیجه 2 بر 0 به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی پایاپایی را شاهد بودیم و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم بوجود آوردند اما این رم بود که با اشتباه فابرگاس موفق شد توسط پروتی به گل سوم خود برسد. در ادامه رم بازی را اداره کرد و چلسی در شبی که اصلا نشانی از آن تیم سرحال فصل قبل لیگ جزیره نداشت بازی را با نتیجه 3 بر 0 واگذار کرد.

برچسب‌ها: آاس رم چلسی لیگ قهرمانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

257 Outlaw1396/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi