خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,822

مورینیو: راه ما برای قهرمانی در لیگ هموار تر شد

مورینیو: راه ما برای قهرمانی در لیگ هموار تر شد
چلسي هفته گذشته پس از تساوي خانگي ۲-۲ مقابل پاريس سنت ژرمن، در عين ناباوري از ليگ قهرمانان حذف شد.

چلسی در بازی رفت ۱-۱ به تساوی دست یافته بود اما به دلیل گل خورده بیشتر در خانه خود نتوانست مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

ژوزه مورینیو امروز در نشست خبری خود این حذف شدن را به سود چلسی در راه قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس دانست و گفت:” چلسی در تاریخ خود سه بار فاتح لیگ برتر شده است و مردم خیلی خوب از این آمار مطلعند. می توان از منظر دیگری نیز این موضوع را بررسی کرد.

در ۹ سال اخیر، چلسی تنها یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده (۲۰۰۹-۲۰۱۰) و این نشان می دهد که کسب قهرمانی در این رقابت ها به هیچ عنوان آسان نیست. در این ۹ سال سابقه نداشته که چلسی در ماه مارس، با یک بازی کمتر، ۶ امتیاز از تیم دوم فاصله داشته باشد.این نشان می دهد که ما در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می بریم و قهرمانی در دستان ماست.

فکر می کنم بازیکنانم کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و میل به پیروزی در تیم ما بیشتر از هر زمان دیگری است. تیم هایی که در این مقطع در لیگ قهرمانان حضور دارند، بیش از تیم های دیگر تحت استرس مصدومیت بازیکنانشان قرار دارند و حضور نداشتن در چمپیونزلیگ، به ما فرصت و فضای آسوده تری برای کار کردن می دهد. هدف اصلی ما حالا، به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است.”

برچسب‌ها: خوزه مورینیو لیگ قهرمانان من سیتی مورینیو چلسی ژوزه مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

406 علی 30 401394/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi