خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

چلسی 3_3 آ اس رم؛ جنگ پا به پای گرگ ها مقابل شیرها

چلسی 3_3 آ اس رم؛ جنگ پا به پای گرگ ها مقابل شیرها
اختصاصی | آنتونیو کونته که روند نا مطمئنی را با باشگاه چلسی در هفته های اخیر در پیش گرفته است، در حالی که از حریف خود با نتیجه 2_0 جلو بود، نتیجه کار را در دقایق پایانی با نتیجه تساوی 3-3 معاوضه کرد.
در حالی که پیش بینی می شد آبی های لندن در مصاف با آ اس رم تحت هدایت اوزه بیو دی فرانچسکو که بسیار مطمئن و موفق عمل کرده است شب سختی را در پیش داشته باشد، این اتفاق رخ داد تا در دراماتیک ترین بازی ممکن شب دوم از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رقم بخورد.

بازی در حالی آغاز شد که آن تونیو کونته برای پایان دادن به هفته کابوس بار خود در لیگ جزیره نیاز به برد در این دیدار داشت. شرایط آ اس رم هم در سری آ ایتالیا در این یکی دو هفته اخیر هم به تر از چلسی نبوده، دو تیم در حالی به مصاف هم رافتند که در دیگر دردار این گروه اتلتیکو در خانه قره باغ به تساوی غیر منتظره ای رسیده بود.

آبی پوشان لندنی بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقایق 11 و 37 توسط داوید لوییز و ادن هازارد به گل دست یافتند اما این پایان کار در نیمه اول نبود و دفاع چپ رمی ها که سابقه بازی در انگلیس را هم دارد بازی را 2-1 کرد گل کلاروف در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید تا بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی با حملات رمی ها آغاز شد و آنها توانستند با دو گلی که ژکو در دقایق 64 و 70 به ثمر رساند از میزبان خود پیش بگیرد، اما هازارد با گلی که در دقیقه 75 بازی به ثمر رساند فرشته نجات کونته لقب گرفت تا آن ها صدر جدول را از دست ندهند. در نهایت پرگل ترین بازی شب دوم از هفته سوم با تساوی 3-3 به پایان رسید.

برچسب‌ها: آاس رم گرگهای رم چلسی شیرهای لندن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

275 Outlaw1396/07/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi