خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

دوناروما روابط خود را با رایولا قطع خواهد کرد!

دوناروما روابط خود را با رایولا قطع خواهد کرد!
منابع ایتالیایی در تازه ترین گزارش خود اذعان داشتند جان لوئیجی دوناروما بر سر کشمکش های بوجود آمده در مورد مسائل جداییش از باشگاه آث میلان روابط خود را با مدیر برنامه هایش قطع خواهد کرد.

به گزارش ورزش 11، بر اساس گزارش رسانه های ایتالیا مینو رایولا قصد دارد تا رابطه ی خود را با مینو رایولا، مدیر برنامه های خود قطع نماید.

در طول روزهای گذشته حواشی های بسیاری دوناروما و باشگاه آث میلان را احاطه کرده است، و حتی این مسئله گاهی به توهین و بی احترامی طرفین به یکدیگر کشیده شد؛امروز پسر عموی رایولا که به نوعی شاگرد وی محسوب می شود به لهستان رفت تا با دوناروما صحبت کند.

ظاهراً تصمیمات و صحبت های رایولا باعث شده خانواده وی عصبانی شده و از پسرشان بخواهند رایولا را اخراج کند. این درحالی است که مدیران میلان در روزهای اخیر به همراهی مونتلا با خانواده دوناروما دیدار کرده و سعی در تغییر نظر وی داشته اند.

برچسب‌ها: دوناروما رایولا ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

136 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi