خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

رایولا: دلیل انتقال زلاتان به اینتر سقوط یوونتوس به سری بی

رایولا: دلیل انتقال زلاتان به اینتر سقوط یوونتوس به سری بی
در سال 2006 تیم یوونتوس متهم به تبانی در رقابت های سری آ شد و همین موضوع باعث شد که بیانکونری به رقابت های سری بی سقوط کند. در آن زمان زلاتان ابراهیمویچ ستاره سوئدی در یوونتوس حضور داشت اما بعد از سقوط این تیم به رقابت های سری بی او تصمیم به جدایی از بیانکونری گرفت که این موضوع با ناراحتی شدید هواداران یوونتوس همراه بود که باعث شد طرفداران این تیم زلاتان را به عنوان یک خیانت کار قلم داد کنند.

از این رو مینو رایولا ایجنت مشهور فوتبال جهان در خصوص علت جدایی زلاتان ابراهیموویچ از تیم یوونتوس و پیوستنش به اینتر در سال گفت:
-

دلیل جدایی زلاتان از یووه سقوط این تیم به سری بی ایتالیا نبوده است و من مدت ها قبل شرایط حضور او را در تیم اینتر فراهم کرده بودم. از نظر من پیوستن زلاتان به اینتر در آن مقطع زمان درستی بود و زلاتان به اینتر رفت تا تاریخ را یک بار دیگر به نگارش در بیاورد. در ابتدا زلاتان علاقه ای برای پیوستن به اینتر نداشت اما بعد ها به این تیم علاقه مند شد و فهمید که تصمیم من برای پیوستن او به اینتر درست بوده است.
-

وی افزود:
-

در نهایت زلاتان کاری که می خواست را انجام داد و هیچ چیزی نتواسنت زلاتان را از خواسته اش منصرف کند. پس از اینکه او در بارسلونا حضور یافت من تصمیم گرفتم که او به میلان برود و دیگر اینتر مقصد او نبود.

برچسب‌ها: ایتالیا یوونتوس رایولا زلاتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

210 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi