خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

بوفون: دوناروما آینده فوتبال ایتالیا است

بوفون: دوناروما آینده فوتبال ایتالیا است
پس از اینکه تیم ملی ایتالیا موفق شد جواز حضور در پلی آف جام جهانی 2018 روسیه را در قاره اروپا کسب کند، از این رو بوفون سنگربان اسطوره ای فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در مصاحبه ای به موضوعات مختلف از جمله حضور در جام جهانی و اتفاقات آن پرداخته است.

بوفون گفت:
-

زمانی که کودک بودم آلبوم ها و برچسب بازیکنان فوتبال را نگاه می کردم و آرزویم این بود که بتوانم در سری آ و تیم ملی ایتالیا بازی کنم، اما در آن زمان رویای فتح جام جهانی برای من خیلی بزرگ و دست نیافتنی به حساب می آمد اما زمانی که موفق شدم در جام جهانی 2006 به این امر برسم خیلی خوشحال بودم چون اتفاق خارق العاده ای در زندگی ورزشی من رخ داده بود. من شب قبل از بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا خوابیدم اما نتوانستم شب قبل از بازی فینال جام جهانی حتی یک دقیقه هم بخوابم. پیروزی در جام جهانی برای زندگی یک موفقیت ارزشمند است و به گونه ای است که شما می توانید در آرامش کامل بمیرید.
-

وی در خصوص دروازه بان آینده تیم ملی ایتالیا نیز گفت:
-

تا به این لحظه دوناروما دروازه بان تیم میلان بهترین شرایط را در بین دروازه بانان جوان ایتالیایی دارد. او مهارت فوق العاده ای در گلری دارد و می تواند در آینده تیم ملی ایتالیا را از لحاظ داشتن دروازه بان محکم و قوی تامین کند. من در کل از دیدن دروازه بانان لذت می برم و اگر دخیا، نویر و کورتوا عملکرد خوبی داشته باشند مورد توجه و تحسین من قرار می گیرند.

برچسب‌ها: ایتالیا بوفون دوناروما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

156 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/07/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi