خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,790

مگویان کار منصوریان را سخت تر میکند

مگویان کار منصوریان را سخت تر میکند
هرائر مگویان بعد از مدت ها مبازره با مصدومیت به تمرین استقلال برگشت هرچند که در بازی با سیاه جامگان نمی تواند تیمش را همراهی کند اما به نظر می رسد با رسیدن منصوریان به مرز آمادگی کار علیرضا منصوریان برای انتخاب ترکیب خود دفاعی این تیم سخت تر قبل می شود.

پست اصلی مگویان دفاع وسط است که منصوریان در پست او رابسون، پادوانی و مجید حسینی آماده را در اختیار دارد و او کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال خواهد داشت.

مگویان در بازی هایی که وریا غفوری مصدوم بود در پست دفاع راست بازی کرد و نمایش بسیار خوبی هم داشت اما حالا که غفوری به مرز آمادگی رسیده است معلوم نیست منصوریان قرار است در چه پستی از این بازیکن استفاده کند.

البته مگویان در 3 فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان استقلال بوده است و با رسیدن او به مرز آمادگی منصوریان نمی تواند از نام او به سادگی عبور کند.

برچسب‌ها: استقلال مگویان منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

159 شکارچیان سایه1395/12/13

ا‌ستقلال: 2تیم باهم50تومن فروشی.یکی لیگ4ودیگری لیگ7هردو آکادمی داره.یکی تجهیزات استادیوم100هزاری فول ودارای 4بازیکن قدرت بالای2200با150م سکه

15 اسفند (05:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi