خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

افشاگری علیرضا منصوریان ؛ تأسف شدید سرمربی پیشین استقلال

افشاگری علیرضا منصوریان ؛ تأسف شدید سرمربی پیشین استقلال
علیرضا منصوریان گفت: به اعتقاد من همان زمان که پادوانی مصدوم شد باید علاوه بر دستمزد حداقل ۲۰ درصد اضافه‌تر هم در پاکت می‌گذاشتیم و آن را تقدیمش می‌کردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
علیرضا منصوریان در گفت‌وگویی یادی از لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی اسبق استقلال کرد که در دوران سرمربیگری خودش به استقلال آمده بود.

علیرضا منصوریان گفت:

«باعث تأسف است وقتی فوتبالیستی به ایران می‌آید، سلامتی اش را برای تیم استقلال از دست می‌دهد و تا آخر عمر دیگر نمی‌تواند روی پاهایش بایستد آن وقت ما حقوقش را ندهیم.»

علیرضا منصوریان گفت:

«به اعتقاد من همان زمان که این اتفاق برای پادوانی افتاد باید علاوه بر دستمزد حداقل ۲۰ درصد اضافه‌تر هم در پاکت می‌گذاشتیم و آن را تقدیمش می‌کردیم. همچنین می‌شد یک سمت مدیریت افتخاری هم برای پادوانی در نظر گرفت، چون سلامتی اش را برای این باشگاه از دست داده بود. او که هرگز برزیل را ترک نمی‌کند تا در ایران مشغول به کار شود، اما این دلگرمی به او کمک می‌کرد عزت و اعتبارش نزد خانواده اش بیشتر شود. متأسفانه این مسئله همان حلقه مفقوده فوتبال ماست که ضعف مدیریت در فوتبال را به چشم می‌آورد.»

برچسب‌ها: منصوریان استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

190 Hᴀʀʟᴇʏ Qᴜɪɴɴ‎1399/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi