خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

گلایه تند منصوریان از استقلالی‌های منتقد

گلایه تند منصوریان از استقلالی‌های منتقد
علیرضا منصوریان افرادی که علیه او و امیر قلعه نویی حاشیه سازی می‌کنند؛ به اصحاب جمل تشبیه کرد.
به نقل از ورزش سه، پس از تساوی دو بر دو مقابل نفت مسجدسلیمان، علیرضا منصوریان در ابتدای نشست خبری خود گفت: خوشحالم در مسجد سلیمان هستم و خدا لطف کرد یک بار دیگر بتوانیم به این شهر با مردم دوست داشتنی بیاییم. شب گذشته هم که همه خواب بودند ماشین گرفتیم و نقاط دیدنی مسجدسلیمان را نگاه کردیم. پیش از آغاز صحبت‌هایم باید بگویم نمی‌دانم عزادار چند نفر هستیم اما شاید سومین اتفاق عجیب در تاریخ زندگی آبادانی‌ها رخ داد.
* با تمام وجود بازی کردیم
امروز با تمام وجود بازی کردیم. اکنون هم در مقابل رختکن مسجد سلیمان بودم زیرا سلامتی رضا مهاجری و کادرفنی‌اش برای من خیلی مهم است. هواداران مسجد سلیمانی برادر من هستند و هیچ چیزی بهتر از آرامش به نفت مسجدسلیمان کمک نمی‌کند. خان‌های بختیاری این شهر جزو هفت لنگ‌‌ها حساب می‌شوند و کامل‌ترین خان‌های بختیاری اینجا هستند.
* امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد در لیگ بماند
در سال‌هایی که این تیم آرامش داشته نتیجه بهتری گرفته است. این موضوع شامل حال ما هم می‌شود. شهر ما هم وقتی هوادار آرامش داشته باشد و پشت تیم بماند، اتفاقات خوب می‌افتد. ان‌شاءالله در هفته آخر هر اتفاقی می‌افتد تیمی که واقعاً لیاقت دارد در لیگ برتر بماند.
* برای حقانیت و اعتبار خودمان بازی کردیم
ما با تمام وجود و تلاش تا پایان بازی کار کردیم. سعی کردیم ابتدا برای حقانیت و سپس برای اعتبار خودمان بازی کردیم. شاید این با تمام وجود بازی کردن ما به مسجد سلیمان آسیب زد و سهمیه استان اینور آنور می‌شد. ولی در مجموع بازی باکیفیتی بود. به افرادی که این زمین باکیفیت را کنترل می‌کنند، هم تبریک می‌گویم. زمین بسیار خوب بود و هیچ فرقی با زمین اصلی ما نداشت.
* زمانی‌که قهرمانی استقلال را تبریک گفتم خواب بودید؟
نکته‌ای که برایم جالب بود و این موضوع نه برای ماست و نه شما. به دوستان‌مان در تهران می‌گویم و از آنها خواهش می‌کنم چیزهایی عجیب و غریب نگویند. نمی‌دانم شب‌هایی که برنامه فوتبال برتر پخش می‌شود دوستانمان خواب هستند؟ می‌گردند از توی قوطی عطار چیزی دربیاورند. مثلاً امروز شنیدم گفته‌اند منصوریان و قلعه‌نویی به تیم استقلال تبریک نگفته‌اند. شمایی که دارید این را می‌گویید، اولا که من همان شب با آقا رضا عنایتی، آرش برهانی و سیدمهدی رحمتی تبریک گفتیم اگر دنبال چیز دیگری هستید بگویید.
* منظور من روزنامه‌های زرد است
منصوریان در پاسخ به این سوال که منظور او چه کسانی است گفت: منظور من برخی روزنامه‌های زرد و معروف است که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.
* وقتی قلعه نویی برای استقلال جام آورد، شما در این دنیا نبودید
من نه، من هنوز خیلی کوچک هستم اما زمانی که امیر خان برای استقلال بازی می‌کرد خیلی‌هایتان اصلا در این دنیا نبودید. خیلی‌هایتان هنوز در مخیله پدر و مادرتان برای به‌وجود آوردنتان نبودید. خواهش می‌کنم، نه من بلکه احترام بزرگتر من یعنی امیرقلعه‌نویی... امیرخان را نگه دارید و سلسله مراتبی آقا بهتاش فریبا، عمونصی عبداللهی، علی آقای جباری و ... حفظ شود.
* این افراد استقلال نیستند، اصحاب جمل هستند
بس است دیگر خودزنی توی صورت! دنبال چیزی نگردید. عزیزانی که این مسائل را مطرح می‌کنند از دید من استقلالی نیستند، اصحاب شتر جمل هستند و بلاتکلیفند. خیلی‌هایتان نبودید و من در استقلال بودم. خیلی‌هایتان هم بدانید کار خود را با استقلال از سال 73 شروع کردم و استقلال آخرین تیم من در ایران بود.
* پرسپولیس خوب باشد، حرفم را سرجایش می‌زنم
اگر دنبال چیزی هستید که بخش روانیتان را تلافی کنید، نه، من آزاده‌ای هستم. اگر رقیبم، پرسپولیس خوب بازی کند، حرفم را سرجایش می‌زنم. بی‌احترامی نمی‌کنم، عزت من دست آن بالایی است. عزت من روی تمام سکوهای مملکت به دلیل بی‌احترامی نکردن به حریف است. هیچ‌وقت به حریفم بی‌احترامی نکرده‌ام.
* وقتی پرسپولیس را بردم، گفتم برانکو از من بهتر است
هیچکس نمی‌تواند به من بگوید این را باید بگویی یا نگویی؛ در بهترین زمان که چند بار پرسپولیس را بردم گفتم آقای برانکو از من مربی خیلی بهتری است. وجودش را ندارید حرف بزنید. آدمی‌ هم هستم که اگر کسی حرفی بزند می‌روم تا دینش را دربیاورم. خواهش می‌کنم حواشی درست نکنید. برای من مهم نیست اما برای آدمی که هفت جام برایتان آورده، بت‌شکنی، سمبل‌شکنی و بزرگتر‌شکنی نکنید.

برچسب‌ها: استقلال منصوریان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 پرسپولیس 74761401/03/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi