خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

کنایه کارلتو به منتقدین زیدان

کنایه کارلتو به منتقدین زیدان
به گزارش "۱۱نیوز"؛ کارلو آنچلوتی برای چندمین بار حمایت خود از زین‌الدین زیدان دستیار پیشین‌اش در رئال مادرید را اعلام کرد. او درباره شاگرد فرانسوی‌ قدیمی‌اش که فصل گذشته فاتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد، گفت: «زیدان با قهرمانی در لیگ قهرمانان توانسته توانایی‌هایش را به دنیا نشان دهد و این در حالی‌ست که بعضی‌ها فکر می‌کردند او سرمربی موفقی نخواهد شد.»
کارلتو سپس به تمجید از کریستیانو رونالدو، بازیکن قدیمی‌اش در رئال مادرید پرداخت و گفت درک می‌کند که چرا امسال همه عناوین انفرادی از جمله توپ طلای فرانس فوتبال به او تعلق گرفته است.
او تأکید کرد: «رونالدو یک پدیده است، یک بازیکن حرفه‌ای باورنکردنی که با فوتبال زندگی و با تمام وجودش تلاش می‌کند. زمانی که او بالاترین سطح بازی‌اش را ارائه می‌کند، هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد و متوقف کردنش کار بسیار سختی است.»
آنچلوتی با همه اراداتی که به سرمربی و ستاره پرتغالی رئال مادرید نشان داد، به یک واقعیت نه چندان خوشایند برای آنها اشاره کرد؛ رویارویی با ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. سرمربی بایرن‌مونیخ در این خصوص عنوان کرد: «رئالی‌ها برای شکست دادن ناپولی و صعود به مرحله بعد به زحمت خواهند افتاد و کار سختی خواهند داشت.»

برچسب‌ها: زیدان کارلتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

110 استقلال تـهـران1395/10/14

14 دی (11:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi