خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

زیدان سرمربی یونایتد نمی‌شود

زیدان سرمربی یونایتد نمی‌شود
به گزارش وانانیوز،
اخبار حاکی از احتمال قطع همکاری منچستریونایتد با اوله گونار سولسشر است و می توان زین الدین زیدان را سرشناس ترین سرمربی بدون شغل دنیای فوتبال در این مقطع قلمداد کرد. اما استیو مک منمن معتقد است روحیات زیزو به زندگی در انگلیس نمی خورد و بررسی گزینه های دیگر بیشتر به سود سرمربی موفق و سابق رئال مادرید خواهد بود.
استیو مک منمن گفت: "نمی توانم تصور کنم برندان راجرز هدایت یونایتد را به عهده گیرد. البته فکر می‌کنم او از توانایی های لازم برای احراز این سمت برخوردار است، اما اعتقاد دارم سابقه حضور راجرز روی نیمکت لیورپول برای همه مسئله مهمی باشد. مدتی است که با زین الدین زیدان حرف نزده‌ام، اما فکر نمی‌کنم او انگلیسی صحبت کند و نمی‌دانم که آیا این شغل برای او جذاب باشد یا خیر.
سبک زندگی دوست داشتنی زیدان در مادرید وجود داشت و تغییر آن سبک و آمدن به منچستر خواسته بزرگی از او و خانواده اش خواهد بود. فکر می کنم مربیگری در تیم ملی فرانسه، پاریس یا یوونتوس بیشتر با طبع زیزو هماهنگ است.
اگر منچستریونایتد مانند گذشته برای توافق با مائوریسیو پوچتینو تلاش کند، شگفت زده نمی شوم. هر کسی که چند سال در پاری سن ژرمن کار می کند معمولا از این تجربه لذت برده است. پوچه احتمالا به دلیل دانش و تجربه کار در انگلیس و لیگ برتر، گزینه مناسبی خواهد بود. برندان و زیزو توانایی‌ بیشتری و رزومه بهتری نسبت به اوله گونار سولسشر دارند. اما اوله منچستریونایتد را می‌شناسد و به نظر می‌رسد که باشگاه فعلا قصدی مبنی بر قطع همکاری ندارد."

برچسب‌ها: زیدان منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 Reza Wampire1400/08/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi