خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,669

هامان: بهتر است جای فلیک، مربی غیر آلمانی مثل زیدان بیاوریم

هامان: بهتر است جای فلیک، مربی غیر آلمانی مثل زیدان بیاوریم
نتایج ضعیف آلمان در جام جهانی 2022 قطر و بازی‌های دوستانه اخیر در راه آماده‌سازی برای یورو 2024، باعث شده تا هانسی فلیک زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد و شایعاتی درباره احتمال برکناری او از سمتش به گوش برسند.

طرفداری | حال دیتمار هامان به تازگی در مصاحبه با کیکر ضمن انتقاد از هانسی فلیک، اعتقاد دارد که بازیکنان تیم ملی آلمان دیگر حامی او نیستند و این مربی باید از سمت خود برکنار شود. او گفت:

من پس از جام جهانی گفته بودم که نباید با هانسی فلیک ادامه دهیم و در حال حاضر نیز نظرم تغییری نکرده است. واضح است که فلیک دیگر حمایت تیم را پشت سر خود ندارد. بحث‌ها درباره سیستم بازی و اینکه سه دفاعه باشد یا چهار دفاعه، چه فایده‌ای دارند وقتی تیم حاضر نیست تمام توانش را برای شما به کار بگیرد. من چنین چیزی ندیده‌ام و آن‌ها فقط بد بازی می‌کنند.

دیدی هامان در ادامه ضمن انتقاد از ساختارهای فوتبال آلمان، پیشنهاد می‌دهد یولیان ناگلزمان یا یک مربی غیر آلمانی می‌توانند جایگزین مناسبی برای فلیک باشند. او گفت:

یولیان ناگلزمان در دسترس است. فدراسیون فوتبال آلمان باید با او صحبت کند و اگر شانسی برای این موضوع وجود داشته باشد، باید به‌طور جدی مورد توجه قرار بگیرد. همچنین می‌توانیم دنبال یک مربی خارجی باشیم. ما در آلمان فکر می‌کنیم که در استعدادیابی و پرورش مربی بهترین هستیم اما هیچ‌کدام از آن‌ها درست نیستند. هیچ‌یک! بهتر است مربی‌ای از آمریکای جنوبی و هلند یا شاید زین الدین زیدان از فرانسه را بیاوریم که ببیند اینجا چه خبر است.

برچسب‌ها: زیدان هامان جمهوری آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

65 Frenkiedejong1402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi