خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

شوک بزرگ به نقل و انتقالات / سروش رفیعی حق جدایی از تراکتور

شوک بزرگ به نقل و انتقالات / سروش رفیعی حق جدایی از تراکتور
پس از پایان مسابقه تیم های ذوب آهن و تراکتورسازی خبر مهمی منتشر شد که توانست تا حدودی نتیجه بازی را هم تحت تاثیر قرار دهد، سروش رفیعی به دلیل اضافه خدمت باید در تراکتورسازی بماند.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، هافبک سرباز و خوش تکنیک تراکتورسازی که از مدت ها پیش همه از جمله خود او تصور می کردند در نیم فصل لیگ امسال خدمت سربازی اش به پایان می رسد و تبدیل به بمب نقل و انتقالات می شود با یک خبر شوکه کننده مواجه شده است.

رفیعی ۶ ماه اضافه خدمت دارد که اگر از سوی یگان خدمتی بخشیده نشود باید نیم فصل دوم را هم در تراکتورسازی بماند. مسئله ای که باعث شد این بازیکن پس از پایان بازی با اعصابی به هم ریخته وسط زمین چمن بماند و درخصوص آن با مصطفی آجرلو صحبت کند.

صحبت هایی که به نظر نتیجه خاصی هم نداشته و بی فایده بودن آن را می توان از مصاحبه عصبی و پرخاشگرانه رفیعی پس از پایان بازی با خبرنگاران برداشت کرد.

این خبر در حالی منتشر شده که مدیرعامل تراکتورسازی ادعا کرده از دو ماه پیش نامه ای برای آنها آمده و از این موضوع خبر داشته اند اما در این میان این سوال پیش می آید اگر مسئولان تراکتورسازی از نامه اضافه خدمت رفیعی خبر داشته اند چرا در همین مدت بارها و بارها سروش رفیعی را به میز مذاکره برای تمدید قرارداد کشانده اند و مدیرعامل و سرمربی این تیم اعلام کرده اند اگر رفیعی نیم فصل از تراکتور جدا شد برای او آرزوی موفقیت می کنیم. اما حالا که صحبت از انتقال رفیعی به تیم های دیگر بیشتر شده بحث اضافه خدمت او مطرح شده است.

خلاصه ماجرایی که در ادامه به صورت مبسوط برایتان شرح خواهیم داد این است که اگر رفیعی قبل از ۲۲ بهمن ۹۳ خودش را سرباز می کرد الان خدمت او تمام شده بود اما چون تاخیر داشته ۶ ماه اضافه خدمت خورده است.

و اما اصل ماجرا به تفضیل این است که سروش رفیعی كارت معافیت بابت كفالت پدرش داشت كه در بررسی كارت های معافیت فوتبالیست ها در تاریخ سوم آذرماه ١٣٩٣ رسما ابطال كارت او اعلام شد.
رفیعی این موضوع را نپذیرفت و به دیوان عدالت اداری شكایت كرد كه دیوان طی دستور موقتی، پابرجا بودن كارت او را در تاریخ نهم آذر اعلام و سازمان لیگ هم مجوز ادامه فعالیت وی در فولاد خوزستان را صادر كرد.

دستور موقت دیوان عدالت پایان كار نبود و در رسیدگی اصلی و نهایی، تصمیم سازمان وظیفه عمومی مبنی بر ابطال كارت تایید و رفیعی رسما مشمول شد. او اما همچنان پیگیر بود و برای بررسی بیشتر تقاضای تجدیدنظر خواهی داد.
همان زمان رهبر معظم انقلاب اعلام فرمودند كه سربازان غایبی كه تا تاریخ ٢٢ بهمن ١٣٩٣ به خدمت اعزام شوند اضافه خدمت آنها بخشیده می شود.

بر اساس ماده ٥٨ قانون وظیفه عمومی ، افرادی كه زیر سه ماه غیبت داشته باشند سه ماه و چنانچه بیش از سه ماه غایب باشند شش ماه اضافه خدمت شامل آنها می شود. رهبر انقلاب این اضافه خدمت ها را مشمول عفو و بخشش قرار داده بود اما سروش تا ٢٢ بهمن به خدمت نرفت و از عفو رهبری بی بهره شد.

همین ماجرا برای بختیار هم رخ داد اما حسین ماهینی قبل از بهمن ماه روانه خدمت شد و اضافه خدمت نداشت. در نهایت تیرماه سال ١٣٩٤ بود كه رفیعی به تراكتور پیوست و البته گفته شد تاریخ شروع خدمت وی از یازدهم فروردین ١٣٩٤ بوده و خدمت بیست و یك ماهه او در تاریخ دهم دی ماه ١٣٩٥ به پایان می رسد.

حالا خدمت رسمی رفیعی خاتمه یافته ولی شش ماه اضافه خدمت قانونی او پابرجاست. شش ماهی كه بر اساس تبصره ماده ٥٨ قانون وظیفه عمومی، فرماندهان و مسئولان یگان خدمتی آن سرباز چنانچه از عملكرد سرباز راضی باشند می توانند تقاضای بخشش قسمتی از آن را به نظام وظیفه ارائه دهند و تا سقف دو سوم آن قابل بخشش است.

در قانون آمده بود كه تمام یا بخشی از این اضافه خدمت قابل بخشش است كه دستورالعمل های بعدی این بخشش را تا سقف دو سوم محدود كرد. یعنی رفیعی در خوشبینانه ترین حالت تا دهم اسفندماه و دو ماه دیگر سرباز خواهد بود.

تراكتوری ها در حالی كه تا همین دیروز بارها با رفیعی مذاكره می كردند تا او در این تیم بماند حالا خبر از اضافه خدمت او داده اند. اضافه خدمتی كه غیر از رهبری کسی قادر به رفع و بخشش آن نیست و از شش ماه آن فقط می توان از طریق نظام وظیفه چهارماه آن را بخشید.

بزرگ ترین بمب فصل نقل و انتقالات در حالی که هنوز این فصل رسما آغاز نشده منفجر شد و حالا پرسپولیس و سایر تیم هایی که روی رفیعی حساب باز کرده بودند سراغ لیست های دوم و آلترناتیو خود رفته اند.

برچسب‌ها: سروش تراکتور سربازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

181 Mohammadreza171395/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi