خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

ایران‌پوریان: سروش بهترین تصمیم را می‌گیرد

ایران‌پوریان: سروش بهترین تصمیم را می‌گیرد
محمد ایران پوریان، مدافع تراکتورسازی در فصل جاری، یکی از کلیدی ترین مهره های تیمش لقب گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران پوریان مدافع تراکتورسازی که در فصل جاری همچنان یکی از کلیدی ترین مهره های تیمش لقب گرفته در آستانه بازی با حریف گمنام شیرازی در جام حذفی نسبت به این که باید در ورزشگاه اختصاصی به مصاف حریف بروند گله مند بود چون با این تصمیم همچنان آنها از حمایت پرشور طرفداران محروم هستند.

*از بازی فردا در جام حذفی مقابل برق نوین شروع کنیم؟
همه می‌دانند رقابت های حذفی جام شگفتی‌هاست و نباید در آن هیچ اشتباهی انجام داد، چون کوچک‌ترین اشتباه در جام حذفی می‌تواند به حذف یک تیم از این رقابت‌ها منجر شود. با این وجود که برق نوین شیراز تیمی دسته دومی است اما همان‌طور که قشقایی پرسپولیس صدرنشین را حذف کرد، این تیم هم می‌تواند برای ما دردسرساز شود. پس ما با هوشیاری بالا به مصاف برق می رویم چون هر دو جام این فصل را می خواهیم.
*از این که مقابل هم استانی های خود قرار می گیرید چه حسی دارید؟
این نوع بازی‌ها برای هر بازیکنی یک بازی خیلی دراماتیک به‌حساب می‌آید. به‌هرحال برقی ها همشهری‌های من هستند و من هم آنها را دوست دارم اما الآن قرعه مسابقات نوعی رقم خورده که من باید رقیب شیرازی‌ها باشم، به همین خاطر انگیزه زیادی دارم. تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بتوانم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم.
*فردا باز هم باید در ورزشگاه اختصاصی بازی کنید؟
دلیل این تصمیم را نمی‌دانم و واقعا تعجب می‌کنم. انگار بازی در این استادیوم برای دوستان خوشایند است که این بازی را هم در استادیوم اختصاصی برگزار و تراکتور را از حمایت طرفداران پرشور خود محروم می کنند.
* بحث جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی داغ است، به نظرتان در نیم‌فصل از تراکتور جدا می‌شود؟
سروش بازیکن باهوشی است که می‌داند چه تصمیمی می‌تواند برای او و آینده‌اش بهتر باشد. همه ما دوست داریم سروش در تراکتورسازی بماند اما نمی‌توانیم به این راحتی فرد دیگری را قضاوت کنیم و روی تصمیم گیری اش تاثیر بگذاریم. شک ندارم سروش بهترین تصمیم را برای آینده اش می گیرد.
* تیم ملی مقابل سوریه متوقف شد، نظرتان درباره عملکرد تیم ملی چیست؟
خدا را شکر تیم ملی ما این روزها در آسیا سروری می‌کند و نتایج خوبی می‌گیرد. فکر می‌کنم تساوی مقابل سوریه در آن زمین افتضاح نتیجه خوبی برای تیم ملی به‌حساب می‌آید گرچه ما می توانستیم در یک زمین بهتر و استاندارد به بردی شیرین مقابل این حریف هم برسیم.
* تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟
تا به این جای مسابقات عملکرد قابل قبولی داشتیم. فکر می‌کنم اگر بتوانیم یکی، دو برد دیگر هم کسب کنیم، 100 درصد به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز محمد ایران پوریان سروش رفیعی سروش رفیعی تراکتورسازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

252 خانه سازی1395/08/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi