خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

ترکیب باورنکردی تراکتور مقابل نساجی

ترکیب باورنکردی تراکتور مقابل نساجی
پس از دو شکست تلخ مقابل شمس آذر و ذوب‌آهن، پاکو خمس ترکیب تیمش را با تغییرات بسیار زیادی مواجه کرده و حتی سیستم تیم او نیز تحت الشعاع این تغییرات قرار گرفته است. به طوری که سه مدافع به همراه چهار عنصر میانی و سه حمله ور پای به زمین خواهند گذاشت.

نکته مهم درباره ترکیب تراکتور این است که خمس در هر خط به جز دروازه حداقل یک بازیکن را تغییر داده تا به این ترتیب سرخپوشان تبریزی شرایط عجیبی را برای این بازی داشته باشند. البته در روزهای گذشته نیز پیش بینی می‌شد که خمس چند تغییر را ترکیب تیمش داشته باشد اما این حجم از دگرگونی چندان مورد انتظار هواداران تراکتور نبود.

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سید محمد حسینی، عارف آغاسی، ریکاردو آلوز، گوستاو واگنین ، مهدی حسینی، آلوارو خیمنز، عارف رستمی، مهدی هاشمی‌نژاد و مهدی عبدی.

خط دروازه؛ پورحمیدی به دنبال کلین شیت
حسین پورحمیدی، مرد مورد اعتماد پاکو خمس در درون دروازه است و در این بازی برای سرخپوشان دروازه‌بانی خواهد کرد. این در حالی است که او در دو بازی قبلی نمایش چندان خوبی نداشت و حالا امیدوار است که سرانجام به فرم کلین شیت بازگردد.

خط دفاعی؛ بازگشت سه مدافع
مهم‌ترین نکته ترکیب تراکتور، استفاده از سه مدافع مرکزی است اما بر خلاف فصل گذشته سه عنصر دفاعی تخصصی در این پست بازی می‌کنند. شجاع خلیل‌زاده رهبری خط دفاعی را بر عهده دفاعی و سید محمد حسینی هم اضافه شده است.

خط میانی؛ سه بازیکن خارجی با خروج صفا
در این خط، مهدی حسینی به ترکیب اصلی تراکتور رسیده تا مزد نمایش درخشان خود در دو بازی اخیر را بگیرد. همچنین آلوارو خیمنز که اغلب وینگر چپ بازی کرده، این بازی هافبک خواهد بود و گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز هم جایگاه همیشگی خود را خواهند داشت.

خط حمله؛ سه بازیکن با یک تازه وارد
مهدی عبدی همچنان مهاجم نوک تراکتور است اما این‌بار عارف رستمی را در سمت راست خود می‌بیند که این شاید تغییر جالبی باشد. در سمت چپ نیز مهدی هاشم‌نژاد بازی می‌کند تا سایر مدعیان روی نمیکت باشند.

برچسب‌ها: تراکتور نساجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

38 ⭐ Urology ⭐1402/08/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi